  • Data: 2004-05-05 13:37:14
    Temat: Re: TVP i...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    porshe wrote:

    > co nie oznacza bynajmniej darmowości oferowanego systemu,
    > aby nie było nieporozumień. Wolność oprogramowanie nie
    > oznacza, że za pomoc techniczą nie będziecie płacić.

    Ani razu nie potrzebowałem żadnej pomocy technicznej do wingrozy.

    Po co więc miałbym za to płacić? ATSD wersje OEM są zdaje się właśnie
    bez wsparcia M$ - a najwyżej sprzedawcy sprzętu - a mimo tego kosztują
    tyle, ile kosztują (i do tego dochodzą jeszcze siupki przy zmianie sprzętu).

    > Zresztą zobaczcie SUSE.

    Mam SuSE. Moją pomocą techniczą są: dokumentacja, google oraz
    umiejętność czytania i myślenia ;-D