  • Data: 2004-05-05 16:13:13
    Temat: Re: TVP i...
    Od: Drwal <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej 5 maja 2004, 18:10:07, szrajbnął:
    > Ja tego nie napisałem - to dodaje automat (o ile masz jakieś pojęcie,
    > jak działają programy pocztowe).

    Wez mnie nie obrazaj... Jak widzisz na OE nie jade, a TheBat (jesli
    masz pojecie co to jest w ogole ;) ) nie jest bynajmniej moim drugim
    czytnikiem. Z tym TheBat to mozliwe ze przestawiam sie jako MyGate bo
    TB! nie ma wbudowanej obslugi news.

    > Faktem jest, że zapomniałem o tym
    > detalu konfiguracji, ale przynajmnie u mnie jest jakiś ludzkie słowo, a
    > nie jakieś 'szrajbnął'.

    To "szrajbnal" to przynajmniej jest uzywane w mowie potocznej, nie to
    co twoje "wrote" :)

    P.S.
    Zabraklo mi jakichs smajli w twoim poscie...

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl