    From: Piotr 'judash' Kostrzewa <hawat@_CUT_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.comp.os.linux
    Subject: Re: TVP i...
    Date: Wed, 05 May 2004 00:54:08 +0200

    Stało sie to Tue, 04 May 2004 22:35:51 +0000, Rafal 'Raf256' Maj
    wykrzyczał:

    > Nie Ty jeden masz takie odczucia, ja mialem identyczne, napisalem juz list
    > do TVP, jeszcze nie odpowiedzieli.
    Tez napisalem. Ciekawe czy ktos cos odpowie. Laskawie odpowie.
    Drzewiej, byla o tym spora dyskusja na pl.comp.os.linux, media olewaja
    sprawe, bo nieco przekrecajac T. Lisa "skad ci biedni ludzie maja wiedziec
    co to jest linux".

    Dla nie-linuxowcow: Nie walczymy z nikim, nie zmuszamy nikogo do tego by
    instalowal linuxa, nie robimy tego dla pieniedzy czy innych gratyfikacji.
    Chcemy uczciwosci. Chcemy aby wiedza byla dostepna dla wszystkich. Chcemy
    wolnosci wyboru.

    Pozdrawiam.
    Piotr.