  • Data: 2005-09-28 10:24:40
    Temat: Re: TPSA- PROBLEM
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiktor wrote:
    > Mam następujący problem z TPSA od 9 lipca jestem szczęśliwym abonentem Tele2
    > niestety moja rodośc nie trwała zbyt długo na fakturze od TPSA, zamiast
    > zwykłego abonamentu pojawił się Plan Taryfowy 60 min za darmo dużo droższy
    > od zwykłego abonamentu.

    No, dużo to chyba przesada 50 zł zamiast 45.

    > chce wróćić do
    > poprzedniego abonamentu, pani powiedziała że to niemożliwe,

    TPSA wycofała ze "sprzedaży" abonament standardowy. W wakacje robili w
    jeleni ludzi wprowadzając promocję "darmowych wieczorów i weekendów".
    Było fajnie, ale jak ktoś rezygnuje, to teraz twierdzą, że nie ma już
    powrotu do standardowego.

    Cała sprawa wiąże się z popularnością Tele2. Chcą jakoś pokryć straty.
    Pewnie podczas przełączenia do Tele2 sami podmienili ci abomanent
    myśląc, że nie zauważysz tego. Pisz reklamację i złóż w telepunkcie za
    pokwitowaniem.
    Fonon