  • Data: 2004-08-02 13:21:37
    Temat: Re: TIR na osiedlu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Raz piszesz, że siedzą stare baby w oknach i obserwująi jak wizą, że
    pijesz
    > piwo ...
    > W innym miejscu piszesz, że przesiadujesz w nocy
    > Wybacz, ale zazwyczaj starsze osoby mają słaby wzrok to wytłumacz mi jak
    one
    > to robią, że widzą Ciebie na przystanku jak pijesz piwo ?

    nie mnie pytaj jak one to robia, nie jest regula ze kiedy siedze musze
    trzymac piwo,
    a jest regula ze przyjezdza policja, a sami tego nigdy nie robia i tyle na
    ten temat.

    > Ale we własnym czy sąsiada (oczywiście z jego zgodą) ogródku może się
    > nachlać ile wlezie.
    > Jak wylezie na ulicę i będzie zagrażał innym to policja odwiezie go na
    izbę
    > wytrzeźwień.

    co policja zrobi to wiadomo, mi chodzi o to ze nie ma roznicy gdzie sie
    nachleje jezeli chce rozraiac to i tak to zrobi.

    .

    > Jakoś wtedy ich nie było poza sporadycznymi przypakami, które były, są i
    > bedą, ponieważ policjant to także człowiek, któremu puszczą nerwy lub może
    > się pomylić.

    i pozniej mamy zastrzelonych niewinnych nastolatkow.
    Wybacz ale policjant jezeli posuwa sie do czegosa takiego
    musi byc pweny co robi. Tak jak lekarz nie moze sobie pozwolic na bledy.

    > Powiem więcej - nawet nie jest w stanie zobaczyć, że pijesz piwo. Tak więc
    > skojerzenia, że siedzą stare dewoty w oknach i za każdym razem dzwonią po
    > policję jak Ciebie widzą są tylko i wyłącznie twoim chorym wymysłem.

    ktokolwiek sie pojawi, nie jest to moj wymysl.
    Tak jak Ty sie przypierdalasz do osb siedzacych na lawkach tak te dewoty do
    osb na przystankach .

    A co do
    > kontroli policji - to najzwyczajniej masz pecha, ponieważ miasto jest
    > patrolowane przez policję i choćbyś nie chciał zawsze jakiś koło tego
    > przystanku przejedzie.

    to nie jest ulica przelotowa ani nic podobnego,policja pojawia sie w 2
    sytuacjach

    1. Monopolowy i wodka

    2. Wezwanie

    3 ktorego nie wymmienilem to odświętny patrol

    > No i co z tego ? Jeżeli w przetargu będzie wymóg o niekaralności to nawet
    > znajomości ci nie pomogą.

    wymogi sie suatala dostosowujac je do danej firmy na tym caly patent polega.

    > Tak, tak, a świstak siedzi i zawija ...
    > Jeżeli brak pieniędzy przy sobie, czy papierosa dla gówniarza możesz
    nazwać
    > prowokacją.

    mi nie chodzi teraz o kradziez, i nie o ten konkretny przypadek. Sam bylem
    okradzionmy kilka razy , w tym raz z bronia (pistolet)
    raz pobity. Jednak wiem ze czesto ludzie "poszkodowani" wymyslaja duzo
    rzeczy.

    Kiedys bralem wczyms udzial (byla to obrona drugiej osoby) policja zrobila
    z tego napad (dycha)
    i zamkneli niewinna osobe(nie mnie) . Ty nawet nie pojdziesz na policje i
    nie powiesz nic, bo Ciebie zamkna, za co za nic, za
    kupionych swiadkow.

    > Nie potrafię tego skomentować, ponieważ nie znam szczegółów i nie znam
    > relacji z obydwu stron. Widać coś mu się nie spodobało, albo po prostu
    > splunął, bo akurat miał taką potrzebę, a ty zaraz chciałeś go bić.

    nie chcialem bic, zabic, nie wiem skad takie rozumiowanie. spojrzalem bo cos
    przelecialo obok mnie, jest to naturalny odruh czlowieka, chyba
    ze idziesz noca miedzy blokami i mijasz skinow.

    Ale kiedy zovaczylem ze szuka kija, kamieni, i mowi " no no .. " juz sie
    szykuje do "walki" to sie we mnie zgotowalo.

    > Jednak optowałbym za tą drugą wersją, ponieważ widziałem podobne sytuacje,
    > kiedy gnojom nie spodobał się uśmiech na twarzy, albo zachowanie.

    > Faktem jest natomiast, że sam byłem wielokrotnie zaczepiany i prowokowany
    > przez bandy "wymoczków".

    to nie byl bandyta wymoczek, typowi dzialkwoicz
    ja w tym momencie bylem zwyklym spacerujacaym sobie
    czlowieczkiem.

    Jeden gówniarz kiedyś splunął mi na kark i
    > uciekł z kolesiami na rowerach. Miał pecha bo go znałem i przypilnowałem
    go
    > pod jego własnym domem. Jak dostał w miskę to się tylko osmarkał i spadł z
    > rowera. Był wielkim bohaterem w grupie swoich kolegów, ale jak był sam to
    > pokorniutki jak cielę.
    > Niestety staram się nie dać sprowokować i zazwyczaj załatwiam takie sprawy
    > psychologicznie.

    widzxisz a jednak uderzyles, spluniecie jedna z najbardziej ponizajacych
    czynnosci jaka ktos moze wykonac.

    > A wracając do twojej osoby - mam wrażenie, że utoższamiasz się z "dresami"
    > upodabniasz się do nich.
    > Masz już przecież 23 lata - czas najwyższy zacząć dorastać i poważnieć.

    nie upodabniam sie, i zrobie wszystko by ludzie nie pozwolili sobie splunac
    na mnie tak jak bylo to w Twoim przypadku.

    Miedzy innym tak nalezy zrozumiec " Mam wszystko w d.. a jak mi ktos cos
    powie to sie na niego wys.."

    Myslisz ze nie oplul by Cie za drugim razem jak bys mu nie strzelil? Watpie,
    moze nawet inni by to samo zaczęli.

    P.

    --