    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Studia prawnicze na EWSPA
    Date: Tue, 16 Aug 2005 18:51:27 +0200
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    Monika napisał(a):
    > Zamierzam studiowac prawo i zastanawiam sie nad EWSPA.
    > Czy ktos z Was studiował na tej uczelni prawo?? Czy jest to uczelnia godna
    > polecena czy raczej darowac ja sobie? Chetnie porozmawiałabym ze studentami
    > badz absolwentami tej uczelni.
    > Byłabym wdzieczna za jakies informacje na ten temat.

    Co prawda nie wiem czy dobrze rozumiem ten skrot ale nie ma znaczenia co
    i gdzie konczysz. Zdasz na aplikacje po studiach to jest OK (a
    przygotowac sie trzeba samemu lub miec znajomosci), nie zalapiesz sie na
    aplikacje to nie bedzie OK (chyba ze masz znajomosci) - tzn moze byc ciezko.

    A do ezgaminow na aplikacje trzeba sie przygotowac samemu. Uczelni nie
    znam, ale jak ktos chce to sie nauczy wszedzie, a jak mu sie nie chce to
    sie nie nauczy nigdzie.

    --
    pozdrawiam
    Mithos