eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-07 16:09:35
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2021 o 14:14, J.F. pisze:

    > Wydaje decyzje o zamknieciu budynku ... ale komu dostarcza? :-)

    Pywa, że nakleja na drzwiach. Przerabiałem taki temat nie jeden raz.

    > Przy czym ... cos mi chodzi po glowie, to wlasciciele/administratorzy
    > innych budynkow maja obowiazek co pewien czas inspekcje sami wezwac.

    Intrygujące. Na kawę?

    > A ksieza?

    Księża raz do roku sami chodzą po kolędzie - do Inspektora pewnie też :-)

    > Tylko ... kosciol moze byc juz na to wyczulony.

    Za stan techniczny budynku też, tylko to trochę co innego. Masz centrum
    handlowe. Za budynek odpowiada właściciel. A za limit w sklepie z obuwiem?

    > Od pewnego wypadku na cmentarzu, gdzie wichura urwala galaz, galaz
    > spadla na dziecko, a kosciol teraz rente i odszkodowanie placi.
    > Bo za drzewa na cmentarzu jest odpowiedzialmy.

    > Kosciol zgody nie potrzebuje :-P
    > Tzn formalnie nie wiem. Moze nie prosili, a kosciol powstal :-)
    > Mogl byc tez remont.

    Nie wiązał bym stanu technicznego budowli z obostrzeniami.

    60-tys-zl-kary/14668

    > Chyba tak.
    > Ale czy obejmuje wlasnosc kosciola, czy tez on nalezy do kurii ?

    Nie mam pojęcia.

    --
    Robert Tomasik