eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-07 16:55:47
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:PUgbI.50045$g...@f...ams1...
    On 2021-04-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie wiem czy jak my. Nie mówię tego w sensie jakimkolwiek
    >perojatywnym,
    >ale to są pewnie ludzie, którzy w czasach liceum łazili na jakieś
    >oazy
    >bardziej niż na inne imprezy i byli ogólnie dużo mocniej zaangażowani
    >te wszystkie kościelne sprawy niż my.

    To pewnie tak ...

    >To chyba jest odrobinę inne
    >środowisko, choć nie wiem czy rozwijaniu pasji niekościelnych w czymś
    >przeszkadza.

    Mnie nie chodzi o te inne pasje, tylko o ewentualna "banke".

    No dobra - towarzystwo oazowe moze jakas forme banki tworzyc.

    >Przyjmując, że poszli na księdza bo serio byli pełni wiary i chęci
    >czynienia dobra to pewnie w którymś momencie musieli znaleźć sposób
    >aby
    >robić swoje nie oglądając się na średnia. Poza tym, jeśli wewnętrznym
    >motywem był brak akceptacji to później tez trzeba charakteru aby nie
    >odwaliła palma jak np. niektórym kotom z policji. I to byłoby dla
    >mnie
    >wyjście z tej bańki będącej pewnym zmanierowanym środowiskiem.

    Ja tam nie wiem, srodowisko ksiezy niewatpliwie mozna nazwac
    zmanierowanym w obojetnym sensie tego slowa, tzn specyficznym
    srodowiskiem po prostu,
    ale parafianie musza ich w jakis tam sposob lubic.
    Przynajmniej na tyle, aby zostawic na tacy zwyczajowa kwote.

    J.