eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <606b09b0$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@e...not.valid>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    Date: Mon, 5 Apr 2021 23:11:02 +0200

    W dniu 05.04.2021 o 19:45, TomN pisze:

    > Poszedłeś na mszę, czy się krówek nażreć zomowcu?

    Jedną krówką wiele się nie posilę. Ale co to ma do rzeczy, po co ja
    chodzę na mszę? U ans koleżanka ciasteczka z cytatami z biblii serwuje.
    Trzeba rozgryźć, żeby przeczytać.

    > Ponowię pytanie, poszedłeś na msze czy na wyżerkę?

    Ja chadzam przeważnie, by się pomodlić. Nic nie poradzę, że Ty na mszę
    chodzisz. Bozia ma różnych lokatorów.

    > \Może zamknąć jak i inne obiekty użytecznośc publicznej (kina, teatry,
    > siłownie)

    Jest problem. Nawet, gdybyśmy wprowadzili stan wyjątkowy, to Konstytucja
    nie pozwala. Rzuć okiem do Konstytucji.

    > Bo skoro wierni (czytaj półmuzgi) nie potrafią, to trzeba ich chronić

    Głównie przed takimi oszołomami, jak Ty. Jak wierni będą się chcieli
    gromadzić celem modlitwy, to zrobią to w garażu. Trzeba wiernych
    przekonać, że z powodu COVID powinni uważać.

    > Co ty pierdolisz, jaka bramka w PKP? Jechałeś kiedyś PKP?

    Przeważnie korzystam z Małopolskiej Kolei Regionalnej. Ale co to ma do
    rzeczy? Pisałeś o kinach i teatrach.

    > Czyli nie jechałeś zomowcu.

    U nas już od wielu lat nie działa. U Ciebie zresztą pewnie też, ale Twój
    poziom umysłu jest na tyle niski, że tego nie ogarniasz.

    --
    Robert Tomasik