  • 1. Data: 2024-05-21 17:17:36
    Temat: 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka NIE CHRONI PRZED WYZYSKIEM
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Powszechna Deklaracja Praw Człowieka NIE CHRONI PRZED WYZYSKIEM

    1 Metadane

    autor:

    [1]Jacek Marcin Jaworski

    pseudonim:

    [2]Energo Koder Atlant

    pomocnicy autora:

    BRAK

    miejsce:

    Pruszcz Gd.

    utworzono:

    2024-05-21

    wersja: 219 z dnia:

    2024-05-21

    program składu:

    Libre Office Writer

    sys. op.:

    Kubuntu

    Spis treści

    [3]1 Metadane

    [4]2 Wstęp

    [5]2.1 Teza

    [6]2.2 Tab. skrótów

    [7]3 Metoda badawcza

    [8]4 Fakty

    [9]5 Moralna ocena faktów przytoczonych w raporcie

    [10]5.1 Z czego wynikają kryteria oceny

    [11]5.2 Jakie wsk. mor. popr. "są na tak" a jakie "są na nie" i
    dlaczego?

    [12]5.3 Analiza znanych faktów w świetle jednego, wybranego
    wsk. mor. popr.

    [13]6 Podsumowanie

    [14]6.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w proj. XXX

    [15]6.1.1 Rewelacje

    [16]6.1.2 Zalety

    [17]6.1.3 Wady

    [18]6.1.4 Partactwa

    [19]6.2 Wnioski

    [20]6.3 Czy problem jest organizacyjny czy jednostkowy?

    [21]6.4 Czy problem jest trwały czy czasowy?

    [22]6.5 Przewidywania na przyszłość

    [23]6.6 Zalecenia na teraz

    [24]6.7 Zalecenia na przyszłość

    [25]7 Bibliografia

    3 Wstęp

    Moje zainteresowanie takimi dok. jak: Powszechna Deklaracja Praw
    Człowieka.html[26][1], Europejska Konwencja Praw Człowieka.pdf,
    Konwencja Genewska, Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej wer. 1997.pdf
    wynikało po prostu z niesprawiedliwego traktowania mnie przez polską
    rodzinę, polskich lekarzy, polskich bogaczy, polskie politechniki i
    przez polskich urzędników.

    Mimo wieloletniego zaangażowania we wszelkie projekty i inne prace (w
    tym rzetelne wypełnianie moich obowiązków) polska rodzina ciągle mnie
    krytykowała i krytykuje. A od 20 lat zmusza mnie do leczenia
    psychiatrycznego (chemioterapii).

    Polscy lekarze mają czysto urojoną wizję mojej osoby, uważają mnie za
    kłamcę, nie chcą postawić mi nowej, uczciwej diagnozy. A gdy mówię o
    problemach rodzinnych oferują mi jedynie większe dawki leków
    (intensywną chemioterapię).

    Polscy bogacze w latach 2017-2022 3x z rzędu wyrzucali mnie z pracy na
    bruk bez podania powodów mimo sukcesów w postaci wdrożeń projektów i to
    nawet w Wojsku Polskim (Elmech EvoControl w Marynarkce Wojennej i Elmech
    Xillar w Wojskach Lądowych). Wielkim sukcesem mojego zespołu (w którym
    byłem głównym programistą) było wyróżnienie mojego projektu (Posnet
    Pospay Online) na ogólnopolskich targach RetailShow w 2019r. w postaci
    przyznania nagrody ,,Innowacja Roku 2019". Mimo tego wszystkiego od 2 lat
    nie mogę znaleźć pracy. A nawet gorzej bo od pocz. 2024r. nie znalazłem
    żadnego nowego ogłoszenia do pracy w moim rejonie i w mojej
    specjalizacji.

    Politechnika Gdańska ludziom pracującym uniemożliwia studiowanie ani
    zaocznie ani wieczorowo jakiegokolwiek nowoczesnego kier.: ani
    elektroniki, ani telekomunikacji, ani automatyki, ani robotyki, ani
    mechatroniki. Nawet nie można zaocznie studiować fizyki technicznej! Do
    tego zmusza się studentów studiów zaocznych do zaliczania 7 semestrów z
    j. ang., który teraz jest najtrudniejszym przedmiotem na polibudzie! Do
    tego jest jeszcze WF! Tego normalny człowiek by nie wytrzymał!!! Ja już
    studiowałem na PG i mam zaliczone 3 lata (6 semestrów) informy
    wieczorowej (w l. 2000-2004). Teraz gdy ich pytam: ,,Czy mogę zaliczyć
    ostatni sem. i wykonać pracę dyplomową by uzyskać dyplom inż.?", to
    mówią mi że mogę eksternistyczne zaliczyć 1 rok i normalne studiować
    zaoczne od drugiego roku. Bo ,,program studiów całkowicie się zmienił".
    Tak więc musiałbym wszystko wałkować od początku. Tego normalny człowiek
    by nie wytrzymał!!!

    Prokuratura w Pruszczu Gd. negatywnie reaguje na zgłaszane przeze mnie:
    wniosek o wydanie jenieckiej karty tożsamości, podejrzenia popełnienia
    przestępstwa przez znęcającą się psychicznie i fizycznie nade mną
    rodziną, podejrzenia popełnienia przestępstwa przez kradzenie mojej
    tożsamości (w domu od lat giną mi dokumenty osobiste), podejrzenia
    popełnienia przestępstwa przez PG przez zawężanie oferty studiów
    zaocznych. Ta negatywna reakcja prokuratury to skierowanie do Starosty
    Gdańskiego wniosku o zabranie mi prawa jazdy. Starosta skwapliwie ten
    wniosek poparł. Z dniem 2023-01-10 Starosta ,,zatrzymał" mi prawo jazdy
    kat. B. Zrobił to kompletnie bez żadnego powodu: nie byłem sprawcą ani
    uczestnikiem żadnej kolizji na drodze i nie dostałem nawet żadnego
    mandatu.

    Tajna policja z ich friends/druzja/prijatielami gadają do mnie w myślach
    co dziennie i co noc od lut. 2012r.

    Te wszystkie sprawy skłoniły mnie do szukania odp. na pyt.: ,,Jakie moje
    prawa łamią te wszystkie szykany?".

    3.1 Teza

    Autorzy Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka wodolejstwem jej treści
    maskują swoje zbrodnicze interesy którymi jest całkowity wyzysk i
    eksploatacja ludzkości.

    3.2 Tab. skrótów

    wsk. mor. popr.

    Wskaźniki Moralnej Poprawności

    deklaracja

    Powszechna Deklaracja Praw Człowieka z 1948r.

    4 Metoda badawcza

    Opieram się na treści Powszechna Deklaracja Praw Człowieka.html dalej
    zwanej ,,deklaracją". Przytaczam też własne wspomnienia i wnioski z
    mojego doświadczenia.

    5 Fakty

    Nigdzie w deklaracji nie ma słowa o konieczności ochrony przed wyzyskiem
    seksualnym (ani maks. wieku do którego nielegalne jest nagabywanie, ani
    słowa o tym że ,,nie zawsze znaczy nie", ani słowa o tym że osoba
    odurzona alko lub narko nie może świadomie wyrażać zgody, ani słowa o
    zakazie gwałcenia, ani słowa o zakazie prostytucji). Sam jak wstaję
    często przez pierwszą godzinę dnia czuję pieczenie odbytu tak jakby w
    nocy ,,intensywnie pracował". A to nie powinno mieć miejsca bo ja jestem
    przymusowym abstynentem (bo jestem schorowany i na chemioterapii).

    Nigdzie w deklaracji nie ma słowa o konieczności ochrony przed wyzyskiem
    biologicznym (ani zakazu kradzenia płynów ustrojowych ani zakazu
    kradzenia tkanek). Ja mogę powiedzieć, że biorę w tyłek co miesiąc
    swoją dawkę chemii, ale z niesłabnącym zdziwieniem widzę u siebie
    ślady po zastrzykach na ramionach, szyi i w okolicach lędźwi. Podobnie
    widzę kobiety i facetów z ,,normalnymi tyłkami" natomiast sam mam wklęsłe
    pośladki (wykrojone) i widoczne ślady po operacjach w postaci białych
    blizn (medycy i gazety nazywają je ,,rozstępami").

    W deklaracji jest zapis:

    cytat z art. 23., p. 2.: ,,Każdy bez jakiejkolwiek dyskryminacji, ma
    prawo do równej płacy za równą pracę."

    Zapis z p. 2. jest podstawą do domniemania, że chodzi o równość lokalną
    (w firmie lub w państwie), a nie globalną (na całej Ziemi). Dlatego
    teraz ten p. 2 z art. 23 jest pustosłowiem. W Polsce pracodawcy płacą
    połowę tego co się należy, a na Zachodzie 2x więcej niż się należy.
    Dlatego na Zachodzie ludzie dostają 4x więcej niż w III Rzeczy
    [pospolitej]. Potwierdza to p. 3. tego art.:

    cytat z art. 23., p. 3.: ,,Każdy, kto pracuje, ma prawo do słusznego i
    zadowalającego wynagrodzenia (ang. just and favourable remuneration;
    franc. une remuneration equitable et satisfaisante), zapewniającego jemu
    samemu i jego rodzinie byt odpowiadający ludzkiej godności."

    Czyli tu już nie chodzi o ,,równą płacę" tylko ,,byt odpowiadający
    ludzkiej godności".

    Prawidłowo art. 23. p. 2. powinien brzmieć:

    ,,Każdy człowiek na Ziemi, bez jakiejkolwiek dyskryminacji, ma prawo do
    równej płacy za równą pracę."

    W deklaracji jest zapis:

    cytat art. 27. p. 2.: ,,2. Każdy ma prawo do ochrony jego interesów
    moralnych i majątkowych wynikających z jakiejkolwiek twórczości
    naukowej, literackiej lub artystycznej, której jest autorem."

    Ten p. zabezpiecza prawa naukowców i artystów - to jest dobre. Jednak
    nie ma w tym p. (ani w całej deklaracji) ani słowa o ochronie twórczości
    technicznej! Tak więc jest podejrzenie, że za te zwariowane gratisy
    (Linuksy i załączone do nich popłuczyny) kradną nasze kody źródłowe i
    inne pliki proj. technicznych.

    6 Moralna ocena faktów przytoczonych w raporcie

    6.1 Z czego wynikają kryteria oceny

    Cytat z mojej ,,Ideologii Geniuszy-Mocarzy":

    ,,W toku badań naukowych prowadzonych "po godzinach" prof. Jana Pająk
    ustalił jaka jest "filozofia Boga" czyli jak się ocenia ludzkie
    działanie. Te kryteria to "wskaźniki moralnej poprawności". Prof. Pająk
    podał 7 tych wsk. Mi do tej pory udało się wskazać kolejnych 6.

    Jednak mimo że wskazane przeze mnie kol. 6 wsk. mor. popr. jest
    całkowicie logiczne i wynikają one z filozofii Totalizmu jaką opisuje
    sam prof. Jan Pająk, to wcale nie chce on ich zaakceptować ani
    dyskutować na ich temat. Wysyłane do niego listy el. na ten temat
    całkowicie ignoruje.

    6.2 Jakie wsk. mor. popr. "są na tak" a jakie "są na nie" i dlaczego?

    Oceńmy pracę autorów deklaracji:

    Wsk. mor. popr.

    Skrótowy opis wsk. mor. popr.

    Skrótowa analiza zagadnienia

    Ocena
    1. 1.Pole moralne!!!

    Moralne jest podejmowanie wysiłku intelektualnego (wykazywanie
    się wysoką inteligencją).

    Niemoralne jest głupie postępowanie.

    Opracowanie deklaracji wymaga wysiłku intelektualnego.

    TAK!!!
    1. 2.Karma uczuciowa!!!

    Moralne jest wzbudzanie u innych takich uczuć jakie samemu
    chciało by się doświadczyć, bo konieczne jest doświadczenie
    takich samych uczuć jakie się wzbudziło u innych.

    Czyli nie należy innym czynić tego co tobie niemiłe.

    Opracowanie deklaracji daje uczucie nadziei dla całej Ludzkości
    na Ziemi.

    TAK!!!
    1. 3.Praca Moralna!!!

    Moralna jest jest dobrowolna praca, najbardziej pod górę pola
    moralnego i generująca dobrą karmę (czyli nikomu nie szkodzi).

    Nie ma informacji ile wysiłku wymagało opracowanie deklaracji.

    BRAK
    1. 4.Odpowiedzialność!!!

    Moralne jest branie odpowiedzialności za siebie i za innych.

    Trudno powiedzieć czy autorzy deklaracji dalej chcą za nią
    odpowiadać.

    BRAK
    1. 5.Motywacje!!!

    Moralne jest podejmowanie wysiłku i przełamywanie lenistwa.

    Niemoralne jest np. uleganie korupcji w zamian za rezygnację z
    budowy własnej potęgi.

    W świetle przytoczonych faktów jasne jest, że pod wzniosłymi
    hasłami autorzy deklaracji ukrywali szatańskie interesy.

    NIE
    1. 6.Uczucia!!!

    Moralne jest pokonywanie uczuć jakie nakłaniają do niemoralnego
    postępowania.

    NARZUCANIE INNYM NIECHCIANYCH UCZUĆ JEST NIEMORALNE BO TO
    TORTURY. I TO NIE WAŻNE CZY SĄ ONE PRZYJEMNE CZY NIE!!!

    Autorami deklaracji kierowały uczucia motywujące ale złe (bo
    chcieli ukryć fakt zezwolenia na dalszy wyzysk ludzkości).

    NIE
    1. 7.Sumienie!!!

    Moralne jest słuchanie sumienia, bo zna ono wszystkie prawa
    moralne i wydaje nieomylne sądy na temat każdego zrealizowanego
    działania.

    Niemoralne jest zagłuszanie sumienia.

    Stanowienie prawa pozwalającego na dalszy wyzysk ludzkości jest
    sprzeczne z sumieniem.

    NIE
    1. 8.Ekonomia i własne utrzymanie!!!

    Moralne jest przestrzeganie praw ekonomi, które wynikają z
    matematyki i z logiki gdyż nią jest opisany wszechświat
    fizyczny w którym żyjemy.

    Moralne jest takie prowadzenie interesów, by wszystkie strony
    miały dobre zyski i żadna strona nie traciła.

    Wyzysk ludzkości jest sprzeczny z moralnym prowadzeniem
    interesów w których zawsze obie strony powinny być wygrane
    (zasada ,,wygrany-wygrany").

    NIE
    1. 9.Uczciwość!!!

    Moralna jest uczciwość.

    Podstęp to iluzja przyszłości (jest to moralne).

    Psikus to żart chwilowo wprowadzający w błąd (jest to moralne).

    Oszustwo to długotrwałe kłamstwo na temat przeszłości (jest to
    niemoralne).

    Wyzysk ludzkości jest sprzeczny z uczciwością.

    NIE
    1. 10.Solidność!!!

    Moralne jest doprowadzanie projektów do końca jaki u
    odbiorcy/klienta nie generuje negatywnych uczuć. Zaleca się by
    wynik końcowy budził podziw i zachwyt.

    Braki w treści deklaracji można by tłumaczyć jej
    niedopracowaniem, co było by sprzeczne ze wsk. solidność.

    NIE
    1. 11.Braterstwo!!!

    Moralna jest walka o człowieka a nie z człowiekiem!

    Niemoralne jest pogrążanie ludzi przez wrabianie w łamanie
    jakiegoś tajnego lub niemoralnego prawa.

    Totalizci powinni nieść pomoc wszelkim dobrym i moralnym
    ludziom (oraz ludziom którzy mają takie skłonności).

    Wyzysk jednych ludzi przez innych jest sprzeczny z braterstwem.

    NIE
    1. 12.Droga i wdrożenia!!!

    Moralne jest ,,zrobienie wszystkiego co możliwe" w celu pełnej
    realizacji proj. Wtedy mówimy, że droga do celu była moralna.

    Moralne jest doprowadzanie proj. do fazy wdrożenia, czyli
    przekazania ich użytkownikom do normalnej eksploatacji.

    Jasne jest, że wybrakowana deklaracja oznacza, że nie zrobiono
    ,,wszystkiego co możliwe".

    NIE
    1. 13.Sukcesy naukowe i kompetencje!!!

    Moralne jest zdobywanie kol. tytułów, oraz naukowe
    rozwiązywanie zagadek Naszego Wszechświata oraz inżynierskie
    rozwiązywanie problemów technicznych.

    Aby legalnie używać danej technologii trzeba na to uczciwie
    zasłużyć solidnie ucząc się obsługi i uczciwie pracując by
    legalnie tą technologię wytworzyć lub kupić.

    Obecnie deklaracja to bubel prawny i oznaka braku kompetencji.

    NIE

    Na TAK!!! były 2 wsk., na NIE było 9 wsk. BRAK wskazania podały 2 wsk.
    Ponieważ były wsk. na NIE oznacza to, że Powszechna Deklaracja Praw
    Człowieka jest niemoralnym tworem prawnym.

    6.3 Analiza znanych faktów w świetle jednego, wybranego wsk. mor. popr.

    Rozpatrzmy Powszechną Deklarację Praw Człowieka w świetle wsk. moralnej
    popr. zwanym Braterstwo:

    cytat z Art. 1: ,,Wszystkie istoty ludzkie rodzą się wolne i równe w
    godności i prawach. Są one obdarzone rozumem i sumieniem oraz powinny
    postępować w stosunku do siebie wzajemnie w duchu braterstwa."

    Jest to jedyny akapit mówiący coś o braterstwie. Jednak braterstwo to
    nie żaden polityczny kompromis. To nie żaden interesik pod stołem. Nie
    ma mowy o braterstwie gdy na świecie istnieją całkowicie sprzeczne ze
    sobą prawa. Nawet w różnych częściach jednego kraju zdarzają się takie
    sprzeczności.

    Na czym polega ta wolność gwarantowana przez deklarację? Może to jest
    wskazówką:

    cytat art. 26., p. 1.: ,,Każda osoba ma prawo do nauki. Nauczanie powinno
    być nieodpłatne, przynajmniej w zakresie kształcenia podstawowego.
    Wykształcenie podstawowe jest przymusowe. Wykształcenie techniczne i
    zawodowe ma być powszechnie dostępne, a wykształcenie wyższe ma być
    dostępne na równi dla wszystkich na podstawie rzeczywistych
    osiągnięć."

    oraz to:

    cytat art. 21., p. 1,,Każda osoba ma prawo do udziału w rządzeniu swym
    krajem, bezpośrednio albo za pośrednictwem swobodnie wybranych
    przedstawicieli."

    oraz to:

    cytat art. 23., p. 1. i p.2.: ,,1. Każdy ma prawo do pracy, do swobodnego
    wyboru zatrudnienia, do słusznych i dogodnych (ang. just and favourable;
    franc. equitables et satisfaisantes) warunków pracy, jak również do
    ochrony przed bezrobociem.

    2. Każdy bez jakiejkolwiek dyskryminacji, ma prawo do równej płacy za
    równą pracę."

    Czyli gwarantuje się nam jedynie możliwość posiadania własnego zdania,
    wykształcenia i pracy! Bo możliwość wyboru rządzących to czysta iluzja.
    Dodatkowo głos człowieka bez zakazu wyzysku to pustosłowie. Bo nie może
    swojego słowa poprzeć czynem. Wynika to ze zniszczonej psychiki
    wyzyskiem seksualnym. Braku siły fizycznej z powodu zniszczonego ciała w
    wyniku wyzysku biologicznego. Braku siły kapitałowej w wyniku wyzysku
    pracowniczego (pół pensji w III Rzeczy [pospolitej]) i wyzysku
    ekonomicznego (np. podatek VAT). Braku przewagi technicznej w wyniku
    wyzysku intelektualnego (gratisowe oprogramowanie wyciągające z naszych
    komputerów nasze kody źródłowe i pliki proj.).

    Tak więc w świetle wsk. moralnej popr. zwanym Braterstwo Powszechna
    Deklaracja Człowieka JEST NIEMORALNA, bo nie broni przed wyzyskiem,
    który pozbawia ludzi wszelkich sił do skutecznego działania i do
    dalszego postępu.

    7 Podsumowanie

    7.1 Rewelacje, zalety, wady i partactwa w proj. XXX

    7.1.1 Rewelacje
    1. 1.Pomysł uchwalenia Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka
    jest b. dobry.

    7.1.2 Zalety
    1. 1.Że jest.

    7.1.3 Wady
    1. 1.Wodolejstwo.

    7.1.4 Partactwa
    1. 1.Brak zakazu wyzysku.

    7.2 Wnioski

    Brak zakazu wyzysku w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka faktycznie
    oznacza utrzymanie wcześniejszego (z przed powstania III Rzeszy)
    porządku na świecie. Jest to jednocześnie zaprzepaszczenie szansy na
    naprawę sytuacji ludzi na Ziemi.

    7.3 Czy problem jest organizacyjny czy jednostkowy?

    Problem jest organizacyjny, globalny.

    7.4 Czy problem jest trwały czy czasowy?

    Problem jest trwały. Wyzysk na świecie jest co najmniej tak stary jak
    Nasza Cywilizacja.

    7.5 Przewidywania na przyszłość

    Prawdopodobnie nic się nie zmieni.

    7.6 Zalecenia na teraz

    Skutkiem każdego zła jest krzywda ludzka, brak możliwości solidnej nauki
    i uczciwej pracy. Dlatego należy uchwalić nowe Prawa Człowieka, np.:

    cytat z mojej ,,Ideologii Geniuszy-Mocarzy", roz. pt. ,,Totaliztyczne
    Prawa i Obowiązki Człowieka": ,,

    1. 1.Każdy człowiek ma prawo do życia bez poczucia krzywdy pod
    warunkiem, że sam nikogo nie krzywdzi. Krzywdzeniem ludzi
    nie jest dochodzenie swoich praw. Krzywdzeniem ludzi nie
    jest egzekwowanie wyroków sądowych (dotyczy to też wyroków
    sądów koleżeńskich i partyjnych);
    2. 2.Każdy człowiek ma prawo do do solidnej nauki i
    bezpiecznej pracy za uczciwą płacę w dziedzinie którą uzna
    za wartą jego uwagi, pod warunkiem legalnego uzyskania
    niezbędnych certyfikatów, świadectw lub dyplomów;
    3. 3.Każdy człowiek jest zobowiązany do pracy na własne
    utrzymanie.
    Tylko w 3 przypadkach można nie pracować: 1) Gdy człowiek
    ma biznesplan który ma zapewnić mu pracę i go realizuje,
    lub 2) Gdy człowiek udowodni trwałą niezdolność do pracy,
    lub 3) Gdy człowiek udowodni że łamany jest p. 2. tego
    roz.
    W przeciwnym wypadku osoba czasowo niezdolna do pracy
    będzie podlegać rehabilitacji. Natomiast permanentny
    bumelant powinien podlegać resocjalizacji psychiatrycznej;
    4. 4.Nikogo nie można krzywdzić, z wyjątkiem skazanych
    prawomocnym wyrokiem sądu i to jedynie w celach
    resocjalizacji, czyli wyłącznie w czasie odbywania kary,
    wyłącznie w kontrolowanych warunkach, bez trwałego kalectwa
    (ani fizycznego ani psychicznego) ani bez mordowania (ani
    ciała ani umysłu ani pamięci). To ostatnie to nie pomyłka
    bo kiedyś siedziałem z typem któremu skasowano, czyli
    zamordowano pamięć w głowie i nie wiedział nawet kim jest
    ani skąd się wziął (co ciekawe dalej potrafił mówić po
    polsku)."

    7.7 Zalecenia na przyszłość

    Uchwalać wszystkie prawa w duchu Totalizmu i zgodnie z Totlizmem.

    8 Bibliografia

    Bibliografia

    1: Zgromadzenie Ogólne, Powszechna Deklaracja Praw Człowieka, 1948,
    https://libr.sejm.gov.pl/tek01/txt/onz/1948.html

    References

    1. mailto:j...@a...pl
    2. mailto:e...@a...pl

  • 2. Data: 2024-05-23 04:07:21
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 21.05.2024 o 17:17, Jacek Marcin Jaworski pisze:
> [...]
    >        zamordowano pamięć w głowie i nie wiedział nawet kim jest
    >        ani skąd się wziął (co ciekawe dalej potrafił mówić po

    Tej nocy popr. ten roz.:

    cytat: "Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka

    1. 1.Każdy człowiek ma prawo do spełnionego życia bez poczucia
    krzywdy pod warunkiem, że sam nikogo nie krzywdzi.
    Krzywdzeniem ludzi nie jest dochodzenie swoich praw przed
    niezawisłym sądem;
    2. 2.Każdy człowiek ma prawo do do solidnej nauki w dziedzinie
    którą uzna za wartą jego uwagi, pod warunkiem
    wcześniejszego, legalnego uzyskania niezbędnych
    certyfikatów, świadectw lub dyplomów;
    3. 3.Każdy człowiek ma prawo do bezpiecznej pracy za uczciwą
    płacę w dziedzinie którą uzna za wartą jego uwagi, pod
    warunkiem wcześniejszego, legalnego uzyskania niezbędnych
    certyfikatów, świadectw lub dyplomów;
    4. 4.Każdy człowiek jest zobowiązany do pracy na własne
    utrzymanie.
    Tylko w 3 przypadkach można nie pracować: 1) Gdy człowiek
    ma biznesplan który ma zapewnić mu pracę i go realizuje,
    lub 2) Gdy człowiek udowodni trwałą niezdolność do pracy,
    lub 3) Gdy człowiek udowodni że w jego okolicy łamany jest
    p. 2. lub 3. tego roz.
    W przeciwnym wypadku osoba czasowo niezdolna do pracy
    będzie podlegać rehabilitacji. Natomiast uparty (czyli
    permanentny) bumelant powinien podlegać resocjalizacji
    psychiatrycznej;
    5. 5.Nikogo nie można krzywdzić ani wyzyskiwać ani
    eksploatować. Krzywdzeniem ludzi nie jest egzekwowanie
    wyroków sądowych (dotyczy to też wyroków sądów
    koleżeńskich, szkolnych i partyjnych). Krzywdzeniem nie
    jest odmowa finansowania chemioterapii. Krzywdzeniem ludzi
    nie jest odmowa wymiany tkanek (na cudze biologiczne ani na
    odpowiedniki techniczne);
    6. 6.Skazanych prawomocnym wyrokiem sądu można karać cieleśnie
    (np. chłostą), jednak wyłącznie w celach resocjalizacji,
    czyli wyłącznie w czasie odbywania kary, wyłącznie w
    kontrolowanych warunkach. Nikogo nie można karać ani
    kalectwem (fizycznym ani umysłowym) ani śmiercią (ani ciała
    ani umysłu ani pamięci).

    Uzasadnienie:

    ad1.: Nie ma sensu naśladować Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka i
    wymieniać osobno takich spraw, jak: wolność, bezpieczeństwo, równość
    społeczna, godność, swobody ekonomiczne, swobody demokratyczne,
    sprawiedliwe sądy, poszanowanie prywatności, brak prześladowania przez
    tajną policję, bezpieczeństwo socjalne, prawa do odpoczynku, opiekę
    medyczną, bo ich brak zawsze oznacza krzywdę jednostki. Ze zła zawsze
    wynika krzywda ludzka, więc samo wrażenie u człowieka krzywdy jest
    wystarczające by stwierdzić występowanie zła i patologii.

    ad 2.: Podstawą do nabycia kompetencji zawodowych jest solidna nauka
    zawodu. Jest to również podstawa rozwoju osobistego człowieka.

    ad. 3.: Automaty powinny być instalowane w pierwszej kol. tam gdzie
    praca jest niebezpieczna. Uczciwa płaca powinna pozwalać na własne
    utrzymanie oraz na wychowanie i wykształcenie własnych dzieci (co
    najmniej 3-4). Uczciwa płaca to również ,,równa płaca za równą pracę" na
    całej Ziemi.

    ad. 4.: Konieczność pracy na własne utrzymanie wnika z faktu działania w
    Naszym Wszechświecie Mechaniki Ekonomicznej w której amortyzacja jest
    odpowiednikiem czasu z mechaniki klasycznej. Oznacza to, że wszystko co
    istnieje musi być finansowane albo z owoców własnej pracy albo w drodze
    pasożytnictwa. A pasożytnictwo jest źródłem wszelkiego zła. A każde zło
    to krzywda ludzka. Dlatego każdy kto jest w stanie musi pracować na
    swoje utrzymanie by nikt nikogo nie krzywdził.

    Za biznesplan można uważać chodzenie do szkół lub studia.

    Osoby bezrobotne (które się nie uczą) powinny rejestrować się w Urzędach
    Pracy. To te urzędy powinny odpowiadać za biznesplan osób bezrobotnych.
    Te urzędy powinny dynamicznie reagować na zagrożenie długotrwałego
    bezrobocia i nędzy. Te urzędy w ścisłej współpracy z pracodawcami
    powinny organizować szkolenia zawodowe z gwarancją natychmiastowego
    zatrudnienia. Po 3 mieś. od d. rej. osoby bezrobotne powinny podejmować
    decyzję jakie szkolenia zawodowe chcą odbyć. Tak by po 6 mieś. od d.
    rej. iść na to szkolenie. Tak by po jego zaliczeniu człowiek mógł iść do
    pracy nie później niż 9 mieś. od utraty pracy. Taki ,,dobry pracodawca"
    przygarniający ludzi w kryzysie życiowym powinien mieć gwarancję, że ten
    kogo zatrudnia będzie pracował u niego min. 2 lata.

    ad. 5. Cała ta lista przysługujących ludziom praw wymieniona w
    Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka jest czystym wodolejstwem mającym
    ukryć ciche przyzwolenie na wyzysk i eksploatację społeczeństwa przez
    obóz rządzący w Polsce i na całej Ziemi (bo tajna policja już dawno
    pojednała się na całej Ziemi).

    Natomiast ja nie mam takich ukrytych celów i dokładnie wiem co to znaczy
    być prześladowanym przez tajną policję, która łamie nawet obecne zapisy
    z Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka m.in.: domowe szuje z KejDziBi
    ciągle robią mi idiotyczne awantury, polscy bogacze odmawiają mi prawa
    do pracy w moim zawodzie, władze lokalnej polibudy odmawiają mi prawa do
    nowoczesnych inżynierskich studiów zaocznych, tajna policja nawet łamie
    prawo do swobody myśli gadając do mnie dzień i noc już ponad 12 lat!!!
    No ale to nic dziwnego, że ta Powszechna Deklaracja Praw Człowieka to
    martwe prawo, bo prawo pasożytów to martwe robaki moralne.

    Za krzywdę nie można uznać odmowy choremu leczenia chemioterapią, bo to
    pasożytnicza metoda leczenia (o charakterze czysto magicznym -
    chemikalia mogą jedynie truć ciało ludzkie - efekt zdrowotny jest
    symulowany jedynie przez pasożyty z kosmosu i to zawsze na zasadzie
    ,,coś za coś" - czyli jedno wyleczą, a drugie popsują). Zamiast
    chemioterapii chorym należy proponować medycynę opartą na ziołach oraz
    innych substancjach pochodzenia biologicznego (bo logiczne jest, że
    ludzie są przystosowani do odżywiania takimi substancjami). Dodatkowo
    zamiast chemioterapii chorym należy oferować terapię opartą o różnego
    rodzaju promieniowanie (jak to ustalił prof. Pająk w drodze analiz
    relacji osób uprowadzanych na pokłady NOL choroby nowotworowe wywołuje i
    cofa się w ten sposób).

    Za krzywdę nie można uznać odmowy choremu leczenia operacyjnego
    polegającego na przeszczepach organów, bo to pasożytnicza metoda
    leczenia. Nie należy tworzyć frankensteinów. Jedno ciało musi starczyć
    na całe życie i dlatego należy stale o nie dbać.

    Za krzywdę nie można uznać odmowy choremu leczenia operacyjnego
    polegającego na wszczepianiu technicznych zamienników naturalnych
    organów, bo to pasożytnicza metoda leczenia. My jesteśmy ludźmi z krwi i
    z kości. Natomiast wszczepianie technicznych implantów to robienie z
    ludzi cyborgów. Jest to złem, bo w końcu to by zamieniło ludzi w roboty.
    Jedno ciało musi starczyć na całe życie i dlatego należy stale o nie
    dbać.

    Cyborgi są zagrożeniem dla istnienia ludzkości.

    ad6.: Resocjalizacja jest świadectwem stopnia samokontroli władzy. Z
    kolei samokontrola władzy jest wskaźnikiem jej jakości. Jeśli
    resocjalizacja jest taka jak dziś (w 2024r.), to jest ona okrutna (bo
    toleruje korupcję personelu więziennego i bestialstwo wśród więźniów).
    Poza tym nawet w XXI w. resocjalizacji poddaje się jednostki, które są
    całkowicie zdrowe społecznie, ale są niewygodne dla władzy (np. ja) lub
    po prostu są przeznaczone do wsadzenia w futro lub w piórka (np. sprawa
    Tomasza Komendy).

    Z kilku powodów nie należy nikogo mordować ani okaleczać: po pierwsze
    nie pakujemy sobie tego w karmę uczuciową, po drugie życie bóg daje i on
    powinien decydować kiedy je zabrać, po trzecie nie można być tak samo
    okrutnym jak bydlak który morduje, bo gdyby go skazać na śmierć, bo czym
    taki sędzia by się różnił od tego bydlaka? Samą formą działania? Bo
    przecież treść postępowania była by identyczna."

  • 3. Data: 2024-05-23 12:31:18
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 04:07, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > Tej nocy popr. ten roz.:

    W ciągu d. popr. dalej popr. ten roz.:

    Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka

    1. Każdy człowiek ma prawo do spełnionego życia bez poczucia
    krzywdy pod warunkiem, że sam nikogo nie krzywdzi.
    Krzywdzeniem ludzi nie jest ujawnianie prawdy. Krzywdzeniem
[...]
    certyfikatów, świadectw lub dyplomów. Dodatkowym warunkiem
    nauki zawodu może być konieczność opłaty za czesne. Jednak
    nauka na poziomie podstawowym powinna być darmowa i
    obowiązkowa. Krzywdzeniem ludzi są dzisiejsze praktyki na
    PG w postaci ograniczania możliwości studiów w nowoczesnych
    dziedzinach jedynie w trybie dziennym. Na studiach
    wieczorowych i zaocznych powinny być dostępne takie same
    kier. studiów jak na studiach dziennych (jedynie spec. mogą
    być inne). Dawniej na PG b. dobrym rozw. małej il.
    chętnych do studiowania el. wiecz. był nabór co 2 lata;
    3. Każdy człowiek ma prawo do bezpiecznej pracy za uczciwą
    płacę w dziedzinie którą uzna za wartą jego uwagi, pod
    warunkiem wcześniejszego, legalnego uzyskania niezbędnych
    certyfikatów, świadectw lub dyplomów. Uczciwa płaca powinna
    pozwalać na własne utrzymanie, na rozwój osobisty oraz na
[...]
    odpowiedniki techniczne). Krzywdzeniem ludzi nie jest
    odłączenie od aparatury podtrzymującej życie gdy człowiek
    nie nawiązuje kontaktu (jest w stanie wegetatywnym) dłużej
    niż miesiąc;
[...]
    kalectwem (ani fizycznym ani umysłowym) ani śmiercią (ani
[...]

    medyczną, bo ich brak zawsze oznacza krzywdę człowieka. Ze zła zawsze
    wynika krzywda ludzka, więc samo wrażenie u człowieka krzywdy jest
    wystarczające by stwierdzić występowanie zła i patologii.

    ad 2.: Solidna nauka zawodu jest podstawą do nabycia kompetencji
    zawodowych, które są niezbędnym warunkiem do podjęcia pracy w celu
    zarabiania na swoje utrzymanie, na rozwój osobisty oraz na wychowanie i
    wykształcenie własnych dzieci.

    W tym (i w kol.) p. mowa jest o świadectwach, bo nie można sobie
    uzurpować prawa do nauki na stopniach wyższych bez zaliczenia stopni
    niższych.

    ad. 3.: Automaty powinny być instalowane w pierwszej kol. tam gdzie
    praca jest niebezpieczna.

    Utrzymanie własne i możliwość dalszego rozwoju osobistego jest
    oczywistym celem podejmowania pracy. Natomiast by społeczeństwo się
    odnawiało i rozwijało konieczne są środki na wychowanie i wykształcenie
    własnych dzieci.

    ad. 4.: Konieczność pracy na własne utrzymanie wynika z faktu działania
[...]

    zatrudnienia. Jak możliwa jest gwarancja natychmiastowego zatrudnienia?
    Dochodzą do mnie sygnały z firm które działają w oparciu o procesy
    pracochłonne (w przeciwieństwie do procesów kapitałochłonnych lub
    intelektualnych). Praca w tych firmach wydaje się mało prestiżowa i
    dlatego ludzie mają opory przed podejmowaniem w nich pracy. Jednak
    trzeba bezrobotnym uświadamiać, że taka praca ratuje ich przed nędzą i
    pozwala sfinansować dalszą naukę w celu rozwoju kariery w pożądanym
    kier. Czyli że taka praca jest szansą na dalsze godne życie, że otwiera
    ona nowe możliwości i nie jest żadnym wrabianiem.

    Konkretnie: Po 3 mieś. od d. rej. w UP osoby bezrobotne powinny
    podejmować decyzję jakie szkolenia zawodowe chcą odbyć. UP miałby co
    najmniej 2 mieś. na organizację szkoleń. Bezrobotny po 6 mieś. od d.
    rej. szedł by na to szkolenie. Gdy bezrobotny zaliczył by egzamin
    końcowy takiego szkolenia, to szedłby do pracy nie później niż 9 mieś.
    od utraty pracy. ,,Dobry pracodawca" przygarniający ludzi w kryzysie
[...]

    Za krzywdę nie można uznać odłączania od aparatury podtrzymującej życie
    ludzi z którymi nie ma kontaktu przez dłuższy czas wynika po prostu z
    faktu, że takie osoby myślami są we śnie (w wirtualnym świecie w
    komputerze). Tam żyją nieswoimi problemami i oglądają rzeczy sprzeczne z
    fizyką naszego świata (czyli żyją urojeniami i oglądają wariactwa).
    Natomiast wiadomo, że osoby które tylko śpią i oglądają wariactwa w TV
    zapadają na alchajmera. Ta choroba jest niczym innym jak tylko rozpadem
    umysłu w wyniku samych wariackich bodźców przy jednoczesnym braku
    zaangażowania w rozwiązywanie realnych problemów (własnych i innych
    ludzi). Na końcowym etapie ci ludzie przestają kontrolować swój umysł i
    co za tym idzie także nie maja kontroli nad swoim ciałem. Dlatego złem
    jest doprowadzanie do rozpadu umysłu u człowieka którego dusza jest
    uwięziona w uszkodzonym ciele (które jest zbyt zdrowe by umrzeć i zbyt
    chore by żyć). Stąd pomysł by medycy mogli się wykazać przez miesiąc od
    zapadnięcia w śpiączkę, bo to chyba ludzki umysł może to wytrzymać bez
    większej szkody.

[...]

    okrutnym jak bydlak który morduje, bo gdyby go skazać na śmierć, to czym

  • 4. Data: 2024-05-23 12:32:55
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    > Tej nocy popr. ten roz.:

    W ciągu d. dalej popr. ten roz.:

[...]

    fizyką naszego świata (czyli żyją urojeniami i oglądają wraiactwa).

  • 5. Data: 2024-05-23 15:37:50
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

> [...]
    >        zamordowano pamięć w głowie i nie wiedział nawet kim jest
    >        ani skąd się wziął (co ciekawe dalej potrafił mówić po

    Ostatniej nocy i w d. dzisiejszym popr. ten roz.:

    Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka

    1. Każdy człowiek ma prawo do spełnionego życia bez poczucia
    krzywdy pod warunkiem, że sam nikogo nie krzywdzi. Ten kto
    uczciwie pracuje na własne utrzymanie i nikogo nie krzywdzi
    nie może być karany ani przez sąd ani przez samosąd.
[...]
    obowiązkowa. Na wszystkich uczelniach w Kraju na studiach
    wieczorowych i zaocznych powinny być dostępne takie same
    kier. studiów jak na studiach dziennych (jedynie spec. mogą
    być inne). Dawniej na Politechnice Gdańskiej b. dobrym
[...]
    4. Każdy człowiek jest zobowiązany do uczciwej pracy na
    własne utrzymanie.
    Tylko w 3 przypadkach można nie pracować: 1) Gdy człowiek
    ma plan który ma zapewnić mu pracę i go realizuje, lub 2)
[...]

    niższych. Podobnie uzurpowanie sobie prawa do pracy bez posiadania
    dyplomu i bez zdania egzaminu zawodowego jest złem które należy tępić.

    Krzywdzeniem ludzi pracy są dzisiejsze (w 2024r.) praktyki na
    Politechnice Gdańskiej w postaci dawania możliwości studiów w
    nowoczesnych dziedzinach jedynie w trybie dziennym (ani na studiach
    wieczorowych ani zaocznych nie można studiować ani elektroniki, ani
    telekomunikacji, ani mechatroniki, ani automatyki, ani robotyki ani
    nawet fizyki technicznej).

[...]

    Za realizację planu dążącego do uczciwej pracy na własne utrzymanie
    można uważać naukę w szkole lub na studiach.

    Osoby bezrobotne (które się nie uczą) powinny rejestrować się w Urzędach
    Pracy. To te urzędy powinny odpowiadać za plan powrotu do pracy osób
    bezrobotnych. Te urzędy powinny dynamicznie reagować na zagrożenie
    długotrwałego bezrobocia i nędzy. Te urzędy w ścisłej współpracy z
    pracodawcami powinny organizować szkolenia zawodowe z gwarancją
    natychmiastowego zatrudnienia. Jak możliwa jest gwarancja
    natychmiastowego zatrudnienia? Regularnie dochodzą do mnie sygnały z
[...]

    pasożytnicza metoda leczenia o charakterze czysto magicznym. Bo
    chemikalia mogą jedynie truć ciało ludzkie, a efekt leczniczy jest
[...]
    rodzaju promieniowanie. Bo jak to ustalił prof. Jan Pająk z NZ, w drodze
    analiz relacji osób uprowadzanych na pokłady NOL, choroby nowotworowe
    wywołuje i cofa się określonym promieniowaniem.

[...]

    zaangażowania w rozwiązywanie realnych problemów ani ludzkich, ani
    technicznych, ani naukowych. Na końcowym etapie ci ludzie przestają
[...]
    umysł może wytrzymać bez większej szkody.

[...]

    nie pakujemy sobie tego w karmę uczuciową (która by wróciła jak
    bumerang). Po drugie życie bóg daje i on powinien decydować kiedy je
    zabrać. o trzecie nie można być tak samo okrutnym jak bydlak który
    morduje, bo gdyby skazać go na śmierć, to czym taki sędzia by się
    różnił od tego bydlaka? Samą formą działania? Czyli ,,białymi
    rękawiczkami"? Bo przecież treść postępowania była by identyczna.

  • 6. Data: 2024-05-23 15:45:50
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

> [...]
    >        zamordowano pamięć w głowie i nie wiedział nawet kim jest
    >        ani skąd się wziął (co ciekawe dalej potrafił mówić po

    Ost. nocy i w d. dzisiejszym porp. i uzupełniałem ten roz.:

[...]

    Krzywdzeniem ludzi nie jest zdobywanie i ujawnianie prawdy.
[...]

    Zdobywanie i ujawnianie prawdy nigdy nie jest krzywdzeniem, bo
    zorganizowana konspiracja (spisek) zawsze jest skierowana przeciwko
    ludzkości.

[...]

    pojednała się na całej Ziemi). Już teraz ustaliłem najważniejsze pola
    tego wyzysku i eksploatacji: seks (gwałty, prostytucja), biologia
    (kradzież płynów ustrojowych i tkanek), ekonomia (zaniżone płace i coraz
    więcej podatków) i techniczna (kradzież kodów źródłowych i plików z
    proj. tech.). Co ciekawe Powszechna Deklaracja Praw Człowieka chroni
    przez wyzyskiem i eksploatacją naukowców i artystów.

  • 7. Data: 2024-05-26 21:18:43
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

> [...]
    >        zamordowano pamięć w głowie i nie wiedział nawet kim jest
    >        ani skąd się wziął (co ciekawe dalej potrafił mówić po

    Dziś dodałem p. zabraniający kontroli umysłu:

[...]

    2. Nie można kontrolować niczyjego umysłu (ani bezpośrednio,
    ani zdalnie, ani jawnie, ani skrycie, ani w czasie pracy,
    ani w czasie wolnym od pracy). Zamiast kontroli umysłów
    powinna być stosowana jawna współpraca na zasadzie
    ,,wygrany-wygrany" z zachowaniem pozostałych zasad dobrej i
    uczciwej ekonomi.
    3. Każdy człowiek ma prawo do do solidnej nauki w dziedzinie
[...]
    4. Każdy człowiek ma prawo do bezpiecznej pracy za uczciwą
[...]
    5. Każdy człowiek jest zobowiązany do uczciwej pracy na
    własne utrzymanie.
    Tylko w 3 przypadkach można nie pracować: 1) Gdy człowiek
    ma plan który ma zapewnić mu pracę i go realizuje (obejmuje
    to też wychowanie małoletnich dzieci), lub 2) Gdy człowiek
[...]
    6. Nikogo nie można krzywdzić ani wyzyskiwać ani
[...]
    7. Skazanych prawomocnym wyrokiem sądu można karać cieleśnie
[...]

    ad2.: Ponoć ten dobrobyt w powojennej Rzeszy został kupiony za
    zbrodniczą technologię ,,mid control" (opracowaną w III Rzeszy) - tak mi
    gadał anonimowy Szaraczek w myślach, który ma do dyspozycji jakąś wer.
    tej tech. kontroli umysłu. Jest to na wskroś zbrodnicza technologia (na
    miarę Nazistów), odzierająca ludzi z indywidualizmu, ogłupiająca masy i
    niszcząca geniusz ludzki. Dobra i uczciwa ekonomia bez kontroli umysłów
    dała by szczęście na całej Ziemi.

    ad 3.: Solidna nauka zawodu jest podstawą do nabycia kompetencji
[...]

    ad. 4.: Automaty powinny być instalowane w pierwszej kol. tam gdzie
[...]

    ad. 5.: Konieczność pracy na własne utrzymanie wynika z faktu działania
[...]

    ad. 6. Cała ta lista przysługujących ludziom praw wymieniona w
[...]

    ad7.: Resocjalizacja jest świadectwem stopnia samokontroli władzy. Z

  • 8. Data: 2024-05-26 21:20:51
    Temat: jesteś ułomny z urodzenia czy to sprawiły studia prawnicze? ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>