eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-04 14:09:52
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2021 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Wszystko sie da zorganizowac.

    Pod warunkiem, że musisz tego sam zrobić od początku do końca :-)

    > W sklepach kasjerka tez nie widzi ile osób wchodzi a jednak w
    > poczatkowym okresie pilnowano ilosci i teraz znów to wraca.

    Ooo! Nie spotkałem się. Znam jeden sklep meblowy, gdzie wykorzystywano
    coś na wzór górniczej "marki", ale to był meblowy o tak dużej
    powierzchni i małym zainteresowaniu, że to było po prostu komiczne, jak
    sprzedawca domagał się zabrania ze sobą tej marki.

> [...]
    > przeciez chodzi o to zeby wiekszej ilosci nie wpuscic. Wtedy nie trzeba
    > nikogo karac. A jak juz ktos chciałby być bardzo praworzadny to
    > przeciez odpowiedzialnym za pilnowanie ilosci jest przewoznik wiec ...
    >
    > Przy czym przypilnowanie ilosci wiernych w kosciele wydaje sie odrobine
    > łatwiejsze niz przypilnowanie w tramwaju.
    > Pomijam juz fakt ze tutaj nie chodzi o przekroczenie o 10% tylko np o
    > 300%.
    > Chcesz mi wmówic ze ksiadz prowadzacy msze tego nie widzi ze koscioł
    > pełny i ludzie siedza jeden obok drugiego?

    Widzi zapewne. Ma porzycić ołtarz i przestawiać wiernych?

    > Podoba mi sie to w jaki sposób sobie wybierasz gdzie "twarde prawo ale
    > prawo", "kazdego trzeba legitymowac bo moze byc poszukiwany" a "nie
    > czepiajmy sie bo przeciez ludzie sami musza zrozumiec".

    Co ma legitymowanie wspólnego z ilością wiernych?

    > No bo skoro nie czepiamy sie ludzi wchodzacych do koscioła to dlaczego
    > czepiamy sie tych w restauracjach czy na siłowniach? Ach, jak łatwo byc
    > hipokrytą...
    >
    > A to ze nie wierza w to co mowi rzad... Rzad ciezko pracował na tą
    > opinie.

    Też tak uważam.

    --
    Robert Tomasik