eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-04 16:59:59
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Pod warunkiem, że musisz tego sam zrobić od początku do końca :-)

    A ktos narzuca ustawa ze trzeba to robic samemu?
    No to musze prosić o ustawe.
    Ogolnie jako były ministrant otwieram szeroko oczy na sugestie ze
    ksiadz musi coś zrobić sam...

    > Ooo! Nie spotkałem się. Znam jeden sklep meblowy, gdzie
    > wykorzystywano coś na wzór górniczej "marki", ale to był meblowy o
    > tak dużej powierzchni i małym zainteresowaniu, że to było po
    > prostu komiczne, jak sprzedawca domagał się zabrania ze sobą tej
    > marki.

    Serio? W marcu, jak rozpoczeła się pandemia to nie stałes w kolejce
    przy roznych lidlach czy biedronkach? Bo ja stałem a robiłem zakupy dla
    bodaj 5 rodzin wiec zwłaszcza przed swietami wstawałem wczesniej zeby
    zrobic zakupy o 5 zanim kolejka sie powiekszyła.
    Przez cały okres pandemii w wielu małych sklepach czy aptekach jest
    napisane ze w srodku maks 2 osoby i ludzie stoja w kolejkach.
    Od paru dni zauwazyłem ze wrociły kolejki przed lidlami.
    Robert, gdzie ty zyjesz?

    > Widzi zapewne. Ma porzycić ołtarz i przestawiać wiernych?

    On ma przed twarza takie cos co sie nazywa mikrofonem.
    Jeżeli nie dopilnował na etapie wchodzenia to niech poprosi przed
    rozpoczeciem mszy.

    > Co ma legitymowanie wspólnego z ilością wiernych?

    ;-D
    Wybacz, ale albo dojdziesz sam albo oczy pozostana zamkniete.

    > Też tak uważam.

    Szkoda ze nie odpowiedziałes dlaczego ksiadz lepszy od własciciela
    siłowni...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"