eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 00:13:35
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2021 o 16:59, Budzik pisze:

    > A ktos narzuca ustawa ze trzeba to robic samemu?
    > No to musze prosić o ustawe.

    Nie zrozumiałeś. Nie chodzi o to, ilu księży tam będzie stało, tylko "Ty
    sam amsz wszystko wymyślić".

    > Ogolnie jako były ministrant otwieram szeroko oczy na sugestie ze
    > ksiadz musi coś zrobić sam...

    Widać. :-)

    > Serio? W marcu, jak rozpoczeła się pandemia to nie stałes w kolejce
    > przy roznych lidlach czy biedronkach?

    Nie.Ja z reguły na zakupy jeżdżę późno w nocy. Sklep pustawy i szybko
    kupuję to, co potrzebuję.

    > Przez cały okres pandemii w wielu małych sklepach czy aptekach jest
    > napisane ze w srodku maks 2 osoby i ludzie stoja w kolejkach.
    > Od paru dni zauwazyłem ze wrociły kolejki przed lidlami.
    > Robert, gdzie ty zyjesz?

    W górach :-) W tym roku też u nas nie było żadnych kolejek.

    > On ma przed twarza takie cos co sie nazywa mikrofonem.
    > Jeżeli nie dopilnował na etapie wchodzenia to niech poprosi przed
    > rozpoczeciem mszy.

    Jak ma stwierdzić, które osoby są "nadmiarowe"?

    > Szkoda ze nie odpowiedziałes dlaczego ksiadz lepszy od własciciela
    > siłowni...

    Przede wszystkim, o ile można ustawą zakazać prowadzenia siłowni, to
    zakazanie działalności kościołów już raczej by nie przeszło.

    --
    Robert Tomasik