  • Data: 2015-03-10 02:42:16
    Temat: Re: Stopka prawna emaila
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek"

    > Nie na kopercie (MIME) tylko w protokole komunikacyjnym SMTP który
    odpowiada

    Gdzie ja napisałem "na kopercie MIME" pomijając, że nie ma czegoś
    takiego? mail from oraz rctp w smtp to jest właśnie koperta, nie ucz
    ojca dzieci robić :)
    ---
    P...isz

    Protokół jest interakcją z serwerem. Czyli jeden listonosz gada z drugim,
    cośtam się uda, coś nie uda, raz tak, raz inaczej itp itd

    MIME jest kopertą. Nadawca wpisuje własny list z adresatem, listonosze po
    drodze dopisują swoje informacje jak im idzie przesyłanie, odbiorca dostaje
    wynik i nabija "otrzymałem ..."

    Ktoś może pracować za listonosza i jednocześnie być autorem listu. To sobie
    w liście wpisuje co chce i przychodzi do Ciebie z tym listem, przychodzi tam
    gdzie naprawdę mieszkasz (SMTP), ale kopertę może Ci podać jaką bądź (MIME).
    Ty oczywiście możesz spojrzeć czy jest do Ciebie i np nie przyjąć.

    Zamiast SMTP może być NNTP albo jeszcze coś innego.

    Taki z Ciebie ojciec jak z koziej dupy trąba. :-)