  • Data: 2004-08-06 19:13:59
    Temat: Re: Stomatolog i RTG
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KM" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cf08c0$39q$1@news.onet.pl...
    > Nie zamierzam studiować fizyki a wiem że maszyneria tego typu jest
    > kontolowana (w instytucjach państwowych). A jeżeli Ty uważasz, że nie jest
    > szkodliwe to radze skorzystać z googli. Hasło np. niektóre nowotwory.
    > KM

    Maszyneria jest kontrolowana. W instytucjach państwowych i prywatnych. Jak
    chcesz to idź do dentysty i zapytaj. Ale ty pisałeś nie o kontrolowaniu
    maszynerii ale o mierzeniu promieniowania w mieszkaniach. A jakby porobić
    badania to zapewne okazałoby się że większą dawkę promieniowania dostajesz
    od telewizora i promieni kosmicznych niż of tego nieszczęsnego aparatu RTG.
    Bo on promieniuje tylko przez ułamek sekundy gdy jest włączony, a i to
    bardzo słabo, bo do prześwietlania zęba niewiele potrzeba.

    --
    Falkenstein