    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 21 Feb 2015 21:54:34 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    <54e60c66$0$2196$65785112@news.neostrada.pl>
    <54e65f7b$0$2173$65785112@news.neostrada.pl>
    <54e66ba5$0$364$65785112@news.neostrada.pl>

    On Fri, 20 Feb 2015, m wrote:

    > IMHO niezbyt to pasuje do programu. Patrząc od tej strony, to PDF jest
    > programem komputerowym (w postscripcie napisanym).

    Istnieje taka wersja podejścia do "postaci elektronicznej".
    Dotyczy to również gołego tekstu.

    Samo kodowanie ASCII jest "językiem programowania" (w tym rozumieniu).
    A że niekiedy realizowanym sprzętowo?
    Cóż, mnożenie też może realizować jakiś ASIC albo ROM.
    Pytanie, czy ma się to różnić "wykonywaniem przez procesor".
    Niekoniecznie mam przekonanie do tej wersji, dla jasności.

    pzdr, Gotfryd