  • Data: 2002-12-21 11:00:42
    Temat: Re: Sprawa z Allegro
    Od: "krab" <_...@h...pl___> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli jako osoba prywatna sprzedam obraz na
    >
    > Tak, jeśli sprzedajesz jako osoba prywatna możesz też wyłączyć rękojmię
    > przy sprzedaży.

    troche mi sie zamieszalo ;-))
    czy dobrze rozumuje:
    jesli w przypadku np allegro - w ofercie nie wylaczono zadnych praw, to
    transakcja podlega pod ustawe z marca 2000 (o ochronie praw konsumenta...)
    i w mysl ww ustawy prywatna osoba sprzedajaca towar przez internet jest
    tozsamy z "przedsiebiorca" wymienionym w tej ustawie, a wiec ma np prawo do
    zwrotu bez podania przyczyn jak w tresci ustawy ?
    prosze o interpretacje