  • Data: 2010-06-30 07:33:01
    Temat: Re: Serwis internetowy a DO
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek. wrote:
    > Założyłem w pewnym serwisie internetowym (bardzo znany)
    > konto, wykupiłem domene oraz serwer.
    > Przeczytałem wcześniej dokładnie cały regulamin i zaakceptowalem go.
    > Natomiast po potwierdzeniu żądają ode mnie skanu
    > dowodu osobistego z dwóch stron.
    > Czy mam się czego obawiać, przesyłając skan dowodu?
    > Po prostu - czy jest to bezpieczne?

    Zapewne nie przeczytałeś regulaminu w chwili zawarcia umowy. Otóż
    żadanie spółki home.pl jest bezpodstawne, bo w chwili zawarcia umowy nie
    było w nim regulacji dot. żądania dowodu. Strzelam na podstawie
    znajomości sprawy i orientacyjnego czasów kiedy mogłeś dokonać
    rejestracji. Regulaminy zostały cichaczem zmienione zaś klienci nie
    zostali o zmianach powiadomieni.

    Na szczęście home.pl nie upadł jeszcze do fałszowania regulaminów i
    historię zmian publikuje.

    mi