    From: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samobojstwo prokuratora, a zachowanie dziennikarzy.
    Date: Mon, 9 Jan 2012 14:58:43 +0100

    > Nie oceniając zachowania dziennikarzy (w sumie, czy aż tak naganne?),
    > jakiej pomocy byś oczekiwał ponad wezwanie karetki? Zresztą ktoś od razu
    > zaczął asystować przy rannym. Nie wydaje mi się, aby zbiegowisko wielu
    > osób mogło w czymś mu pomóc.

    nie oceniając...
    Są odpowiednie procedury, które zachowuje się w takich sytuacjach...
    Samo wezwanie pomocy jest dokładnie określoną procedurą, nastepnie
    przystąpienie do reanimacji
    (resuscytacji) to też dokładnie określona sytuacja, potem monitorowanie
    rannego aż do przyjazdu pomocy.
    Często się przy wypadkach zdarza, że sytuacja jest dynamiczna i np. cały
    czas jest się w kontakcie telefonicznym
    w centrum, które kieruje pomoc w dane miejsce...
    Zachowanie dziennikarzy może nie było "super", pewnie dałoby się zrobić
    więcej...
    pozdr.
    gr