  • Data: 2011-12-02 18:03:48
    Temat: Re: Sąd chce oryginały - jak to rozumieć
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 2 Dec 2011, spp wrote:

    > Ale to już chyba w odniesieniu do faktur VAT nie działa - teraz mamy wybór -
    > dwa oryginały, dwie kopie, kopia i oryginał - jak wolimy? ;)

    Teraz jest śmiesznie - minister wykreślił nakaz poświadczania
    nieprawdy (czyli pisania na oryginale "kopia"), ale pozostawił
    w całym rozporządzeniu pojęcia "oryginału" i "kopii".
    Jak on je każe USom rozróżniać nie mam pojęcia, ale zostawił.
    Wyjątek zapisał tylko dla postaci elektronicznej, przyjmując
    do wiadomości iż "sztuka jest sztuka".

    Normalni podatnicy to by pewnie woleli jasny opis pt. "egzemplarz",
    ale to chyba ciągle możliwości pojęciowe urzędników MF przerasta :]

    pzdr, Gotfryd