  • Data: 2007-06-29 12:30:34
    Temat: Re: STOART - kontrola policji
    Od: Marcin Wójcik <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek "Jakec" Bulkowski pisze:
    > Ma płacić nie za to, że słucha (bo za to już płaci - abonament), ale za to,
    > że "odtwarza publicznie" i dzięki temu zwielokrotnia swoje zyski ;)
    >
    > 3mcie się.

    Myślę że powinno być "zwielokrotnia", bo taki szewc to słucha żeby nie
    zwariować, a zwielokrotniają to markety dla których są robione płyty ze
    specjalnie dobranymi utworami.
    Do sklepiku gdzie ja pracuje wszedł pewien młody pan, popatrzył i
    zapytał o szefa. Następnie wyjął legitymacje STOART'u. Pogadaliśmy,
    posmialiśmy się z bezsensu ustawy, potargowaliśmy i spisaliśmy umowę,
    opłata zdajsie 16 zł na miesiąc. Pan ze STOARTu przykleił nam na szybę
    ładna naklejkę i poszedł.

    p,M