  • Data: 2007-06-29 13:00:04
    Temat: Re: STOART - kontrola policji
    Od: tommy <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 14:36:48 +0200, Marcin Wójcik napisał(a):

    > Rozmawiałem z inspektorem ze STOART'u(moja odpowiedź kilka postów
    > wyżej), jeżeli byś słuchał w taki sposób że teoretycznie tylko ty
    > słyszysz np. małe głośniczki przy monitorze czy słuchawki, to STOART'owi
    > nie płacisz.
    > A tak żeby było śmieszniej to żeby być 100% legalny to trzeba zapłacić:
    > Państwu, STOARTowi, ZAIKS'owi, i jeszcze jednej organizacji nazwy nie
    > pamiętam wymieniał ją inspektor.
    > p,M

    Dlatego żeby się nie pakować w takie sprawy trzeba zainteresować się
    muzyką niekomercyjną. Ostatnio w nowoczesnych salonach modne stały się
    utwory Chillout'owe bo są lekkie i przyjemne. Jeżeli ktoś chce sobie
    posłuchać jakiejś Dody srody, czy innej Mandaryny to musi płacić. Jeżeli
    ktoś jest koneserem i tak bardzo jest mu potrzebna muzyka za którą nie
    chce płacić to ma bardzo szeroki wybór. Są rzeczy za które się nie płaci,
    a są też takie za które się płaci :-)