eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSMS owy SPAM - co robic? › Re: SMS owy SPAM - co robic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "William" <n...@m...mnie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMS owy SPAM - co robic?
    Date: Sat, 22 Dec 2007 13:54:24 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 19
    Message-ID: <fkj1e9$30f4$1@news2.ipartners.pl>
    References: <fkgo12$lem$1@inews.gazeta.pl> <476beada$1@news.home.net.pl>
    <fkhcuh$4il$1@nemesis.news.tpi.pl> <476cca07$1@news.home.net.pl>
    <fkimr3$al$1@atlantis.news.tpi.pl> <476cfdf7$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-89-174-40-156.multimo.gtsenergis.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1198328073 98788 89.174.40.156 (22 Dec 2007 12:54:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Dec 2007 12:54:33 GMT
    In-Reply-To: <476cfdf7$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:505975
    [ ukryj nagłówki ]

    >> To właśnie dowód na to, że nie ma bezpośredniego przełożenia pomiędzy
    >> pracownikiem BOA a SPAM-em.
    >
    > Moim zdaniem to jest własnie namacalny dowód na to że jest zupełnie
    > odwrotnie niż Ty uważasz. A dlatego, że jak rozmwiałem z konsultantką, to
    > ona w czasie tego połączenia przełączała się do działu zajmującego sie
    > rozsyłaniem spamu żeby mnie wypisali z listy. Poza tym trzy razy dokładnie
    > taki sam zbieg okoloiczności??
    >

    Zacznijmy od tego, że hot line nie prowadzi operator tylko jakaś zewnętrzna
    firma outsourcingowa zatrudniająca studentów. Ci mogą zrobić tyle na ile
    pozwala aplikacja dostarczona przez operatora. Jeśli nie ma w niej takiej
    opcji, spisywana jest tylko treść żądania i wysyłana do operatora. To
    "przełączenie się" to była po prostu rozmowa operatorki z jej managerem
    firmy call-center co zrobić z takim nietypowym przypadkiem. IMHO powinieneś
    jednak zostawić w BOA pisemne żądanie zaprzestania przetwarzania twoich
    danych w celach marketingowych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1