  • Data: 2002-08-23 10:39:01
    Temat: Re: Rozpowechnianie freeware. Pomocy.
    Od: "comboy" <c...@o...pl_popraw_sobie> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ak518t$o2s$1@news2.tpi.pl...

    > for
    > without
    > web

    > ?
    >
    > No i niby mozesz - ale z zachowaniem, ze:
    > 1) bedzie wszystko tak jak sciagnoles ze strony producenta (nienaruszony
    > plik)
    > 2) bedzie dolaczona licencja
    > 3) bedzie widoczne oficjalne logo 3DMark
    > visible in the magazine, CD or the web site. (widoczne w magazynie, CD lub
    > stronie www).
    >
    > Wiec pewnie juz zlamales 3 punkt

    Logo to nie problem.
    Może wydrukuję ze 2 strony opisów programów i będę dołączął CD (do tej niby
    gazetki, bo o tym jest mowa w większości licencji ). No to się biorę za
    czytanie tych licencji... blee.

    Jeszcze raz dzięki za pomoc. (Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś opinie na ten
    temat to też chętnie wysłucham)
    --
    Pozdrawiam - COMBOY;
    WWW: http://www.pasja.prv.pl;