    Date: Sun, 29 Jan 2023 10:39:41 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4...@g...com>
    <63d63297$0$19619$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Rower uprzywilejowany

    W dniu 29.01.2023 o 09:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Aczkolwiek na ulicach to raczej nie kuchenne noże są głównym
    > zagrożeniem, lecz jeśli już to o chowanych ostrzach, a u wanna_be
    > gangsterów maczety (za posiadanie karałbym jak za broń).

    Problem, który by to ściganie wygenerował się, to jak odróżnić maczetę
    od szabli, czy rapiera oraz czemu nie mogę karczować pokrzyw na mojej
    działce. Rzuć okiem na zakaz posiadania przedmiotów podobnych do kija
    bejsbolowego i podobnych do niego pałek. A ze stylem od łopaty możesz
    chodzić przykładowo. Ja trenuję takim stylem nieco przyciętym, żeby nie
    miał stożka.

    W tym zakresie nasza UBiA -ka jest do skorygowania. Bo mamy tam
    NUN-CHA-KU, którym jak ktoś nie umie się posługiwać, to sobie prędzej,
    niż ofierze krzywdę zrobi, a ta nieliczna grupa umiejących się
    posługiwać raczej nie biega i nie wali nikogo bez ważnego powodu po głowie.

    --
    Robert Tomasik