  • Data: 2019-07-16 13:06:26
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 12:59, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > w Polsce tak
    >
    > https://nto.pl/musza-splacac-kredyty-ktorych-nie-wzi
    eli/ar/4513283

    Merytorycznie tu jest tylko w jednym zdaniu:

    "Zanim wszczęto śledztwo emerytka dostała wyrok sądowy, obligujący ją do
    spłacenia kredytu"

    Nic nie wiemy o tym wyroku, raczej jest do dowód na kaczkę
    dziennikarską, gdzie dziennikarz nie umiał porządnie opisać sprawy - nie
    sądzę, aby w tym wyroku było napisane, że pomimo sfałszowania podpisu
    pozwana ma płacić - bo takich wyroków po prostu nie ma.

    > http://palukitv.pl/teksty/przestrzen-lokalna/policyj
    ne/16341-nie-wziela-kredytu-ale-musi-go-splacac.html

    Sprawa z 2012 roku, prawdopodobnie bank prowadził egzekucję na podstawie
    BTE - obecnie już nie ma takiej możliwości, ponieważ BTE nie obowiązuje.

    --
    Liwiusz