  • Data: 2019-07-16 14:21:55
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 13:28, Liwiusz pisze:

    > Znów masz nieaktualne informacje, ale poczytaj mój post sprzed kilku minut.

    Przede wszystkim to ma się dopiero zmienić, a na razie działało i działa
    jak działa i ciagle ludzie mają kłopoty.
    No i, może lekko poprawia, ale dalej listonosz ma władzę, bo jeśli okaże
    się, ze ktoś tam mieszka, a listonosz awiza nie dostarcza, co jest
    częste i reklamowane np przeze mnie czasami, w innych wypadkach pewnie
    komuś się nie chce, bo poprawia to sytuację na miesiąc/dwa a później
    znowu to samo. I nie to że wyrzuca, tylko wkłada do przypadkowych
    skrzynek, a komu chce się później latać po całym osiedlu i zanosić
    osobie zainteresowanej awizo? Niestety usługi pp, coraz droższe i coraz
    gorsze. Pominę juz fakt, że pojawiają się i listy i awiza do osób nie
    mieszkających w mieszkaniu które kupiłem wiele lat temu...

    --
    http://kaczus.ppa.pl