  • Data: 2019-07-16 13:08:39
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 13:01, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > https://nto.pl/musza-splacac-kredyty-ktorych-nie-wzi
    eli/ar/4513283

    > "Kiedy i do mnie przyszedł windykator, przestraszyłam się, że ona
    > podszyła się pode mnie, żeby wyłudzić od banku pieniądze. Zgłosiłam
    > sprawę na policję.
    >
    > Zanim wszczęto śledztwo emerytka dostała wyrok sądowy, obligujący ją do
    > spłacenia kredytu."

    To jakiś fake. Wyroku sądowego nie "dostaje się", tylko jest wydawany po
    przeprowadzeniu rozpraw. Fakt, że w tym "rzetelnym" opisie pominięto ten
    jakże znaczący szczegół świadczy o tym, że stan faktyczny jest inny niż
    to się próbuje opisać (i na przykład zamiast wyroku jest po prostu nakaz
    zapłaty, który jest zaproszeniem do kontynuowania sprawy, w razie
    nieuznania roszczenia).

    Dyskutujmy merytorycznie, a nie na poziomie sensacji z Faktu.

    --
    Liwiusz