  • Data: 2005-10-09 15:51:00
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    JFK <s...@g...com> niebacznie popelnil
    news:pan.2005.10.09.13.29.35.525984@gmail.com:

    > Obawiam sie ze nie masz racji. Akurat w mediach to ten facet sie
    > cienko prezentuje. Niezle idzie mu pisanie itp. Poglady miewa
    > nieglupie. Ale jak ma cos powiedziec do kamery to prawdziwy
    > dramat. Lubie go ale medialnie gosc jest spalony :(
    Coś Ty!
    JKM to najbardziej medialny facet od czasów BH (EN)
    i LdF (FR z ES).
    BTW też JKM - nie ma szans na władzę.

    A żeby tak zupełnie NTG i OT nie było pytanie z prawa wyborczego:
    czy gdybym odebraną przez siebie kartę przekazał swojemu 10 latkowi,
    "a masz se zagłosuj", a ten na oczach komisji (znaczy: w przytomności
    a nie na gałkach ocznych) kandydata skreślił i wrzucił kartę do urny
    to: czy mój głos byłby ważny, i czy łamałbym prawa?

    --
    pozdro
    poreba