  • Data: 2003-04-03 23:52:10
    Temat: Re: Pytanie w sprawie wygranej...
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    3 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o 21:16 *Slawek*
    <X...@2...182.58.14> namalował/a:

    > Tyle, ze Microsoft ma jakies rozniaste licencje, a ja mam tylko
    > pudelko i nie wiem nawet na jakiej licencji... wole nierozpakowywac
    > bo pozniej ewentualnie przy sprzedarzy ciezko bedzie powiedziec, ze
    > nigdy nie bylo uzywane.

    Jak nabywca zainstaluje program na swoim komputerze,to dopiero rejestruje
    licencję i dostaje potwierdzenie oraz jakieś komiczne papierki/naklejki z
    Microsoftu.Nie rozpakowywuj pudełka.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja