  • Data: 2004-10-11 07:38:39
    Temat: Re: Pytanie o święta
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arek" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:ckc19q$18u$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Cześć Wszystkim,
    >
    > bardzo Was proszę o opinie w ważnej dla mnie sprawie - czy pracodawca
    > może planować grafik z góry zakładając pracę w święta państowe?

    Pracodawca nie może planować pracy w godzinach nadliczbowych. Może natomiast
    (i musi) sporządzać grafiki dla osób pracujących w szczegolnych systemach i
    rozkładach czasu pracy. Najczęściej chodzi tu o równoważny czas pracy -
    wówczas może planować dłuższy czas pracy dobowy albo pracę w niedzielę lub
    święta równoważąc to odpowiednio dniami/czasem wolnym i zachowując reguły
    dopuszczalności pracy w niedzielę i święta i oólne normy dot. rownoważnego
    czasu pracy.
    Podobnie jest np. przy pracy w ruchu ciągłym i in.
    pzdr