  • Data: 2010-02-02 16:55:55
    Temat: Re: Pytanie chyba prawne
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    news:hk9ib4$80o$1@news.onet.pl...

    > A ja mam nadzieję, że odróżniasz rozporządzenie od wyroku.

    Oczywiście że odróżniam - dlatego wzmianka "Konferencja przypomina, że
    zgodnie z utrwalonym
    orzecznictwem Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej " która jest w
    Traktacie Lizbońskim podająca orzecznictwo TS jako źródło wyższości prawa
    unijnego nad polskim mnie nie przekonuje (wydaje mi się że to jasno
    napisałem) - notomiast żadnej podstawy nigdzie indziej nie widzę. Zatem
    jeszcze raz wyraźnie i jasno zapytam - NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ
    TWIERDZISZ ŻE "Rozporządzenie UE jest w hierarchii aktów prawnych wyżej niż
    polska ustawa czy polskie rozporządzenie" - krótko i konretnie- cytat i
    źródło.

    A.