  • Data: 2007-04-25 06:31:23
    Temat: Re: Psy...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    napisal w wiadomosci news:q0os23pvpnsb3fk68mtqr8t9ushiiaoamq@4ax.com...

    > wiem ;-)

    no to mnie juz wiecej nic nie interesuje, skoro i tak zawsze dostane po
    dupie niezaleznie od tego co zrobie

    > tyle ze zrobilem wiele, zeby osoby POSTRONNE, idace publiczna ulica,
    > nie musialy sie zastanawiac, czy moj pies pogryzie je czy tylko
    > obszczeka.

    a mnie zaleknione osoby postronne nic nie interesuja, jesli ktos ma leki
    powinien je leczyc i tyle, mnie interesuje fizyczne zabezipeczenie przed
    moim zwierzakiem, a nie psychiczna ochronka na czyimis fobiami

    > jak ktos wlazl mimo zamkniecia, to juz nic na to nie poradze -
    > poradzilem za to na wszystkich, ktorzy chodza ulicami, spaceruja z
    > dziecmi w parkach itp.
    > widzisz roznice?

    nie widze, znam swojego psa, wiem jak reaguje, wiem czego sie moge po nim
    spodziewac, ja uwazam ze jest zabezpieczony odpowiednio i do tego w
    zgodzie z obowiazujacym prawem, jesli ktos ma irracjonalne leki, niech nie
    wychodzi z domu
    widzisz roznice?

    > bo dla mnie to jest taka roznica jak miedzy "przejechalem pieszego na
    > autostradzie" a "przejechalem pieszego na chodniku".
    > i tu i tu tragedia...

    a jaka do roznica dla posiadacza psa ktory i tak i tak oberwie, zadna