  • Data: 2004-06-30 11:26:00
    Temat: Re: Przyjecie mandatu
    Od: DRAY<d...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziekuje za kometarze dotyczące moich świateł - są one zupełnie
    zbędne. Jakoś nikt nigdy mi nie mruga mi jadąc z przeciwka. Kwestia
    nieustawionych świateł to inna sprawa. nie sądze aby małe okrągłe
    soczewki były w stanie oślepić kogoś. Przepisy zezwalają na jazde na
    włączonych światłach przeciwmielnych w norlamnych warunkach
    pogodowych w nocy, na krętych drogach. Inna sprawą jest że nie
    wyłączyłem ich przy wieżdzie na teren zabudowany.

    -> http://usenet.pomocprawna.info