  • Data: 2006-01-28 17:59:09
    Temat: Re: Przeterminowana żywność
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:drfulq$dkf$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > W jakich dokładnie papierach?
    > I co potem ten "papier" ma wspólnego z paragonem, który klient dostaje w
    > kasie?
    > Przecież na takim paragonie nie ma żadnych numerów serii. Jest nazwa
    > towaru (ogólna) i cena. Jeśli miano by modyfikować paragon za każdym
    > razem, gdy z magazynu schodzi inna seria tego samego produktu, to w
    > przypadku produktów spożywczych byłyby to cokolwiek poroniony pomysł.

    To przyjmuje się taki towar od klienta wywala do kosza i daje klientowi
    drugi.
    Supermarket jest 20 zł w plecy w porównaniu z zyskiem i tyle.
    Drugi raz ten sam klient już nie przyjdzie, bo będzie podpadówa i
    nastepnym razem będą już na niego lepiej patrzeć.
    Ileż to klientów jest takich, którzy cos kupują i potem oddają po dwóch
    miesiącach nieużywane jako przeterminowane.
    Więcj się w supermarketach kradnie i supermarket jakoś nie robi z tego
    strasznie wielkiego problemu.
    Tym bardziej nie będzie sobie zawracał głowy jednym durnym klientem.