  • Data: 2005-01-12 13:11:53
    Temat: Re: Przekret z Tele2
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poreba napisał:

    > ... HINT: wykonaną lecz NIEZAMAWIANĄ

    Uścislenie - zamawianą ale zupełnie u kogo innego i na zupełnie innych
    warunkach.

    Z praktyki: TPSA przysyła kwit, że zgodnie z dyspozycja bleble zmienia
    delikwentowi preselekcję z telecwaj na nom. Istotnie taka dyspozycja
    była. Następnie miesiąc później przychodzi kfit z tepsy w formie faktury
    za połączenia miedzystrefowe i międzynarodowe. Okazało się, że kochana
    tepsa zdjęła preselekcję na telecwaj, ale "zapomniała" założyc na nom.
    Reklamacja, w pierwszym kroku odrzucona, odwołanie (wtedy jeszcze można
    było). Telefon z reklamacji i zaczynają sie negocjacje.
    - Damy Panu zniżkę 30 % bo o tyle naszym zdaniem zapłaciłby Pan mniej.
    - A skąd telekomunikacja wie, jaką mam taryfe w NOMie. A może prezes dał
    mi prezent na gwiazdkę i wszystkie rozmowy bezpłatne?

    Faktura korygująca na pełną kwotę.

    Numer taki powtórzył się przez sześć miesięcy do czasu założenia
    preselekcji na NOM :-) Miejsce akcji - SN 032

    M.