  • Data: 2004-05-11 14:25:00
    Temat: Re: Prowokacja drogowka
    Od: "Przemek" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W Rzeszowie pod końec zeszłego roku było takie zdarzenie.Pan policjant
    (obecnie były) zatrzymał gościa prowadzącego samochód po "kielichu" i
    zaproponował mu 500PLN łapówki za przymróżenie oka. Niestety kierowca nie
    miał tyle przy sobie i zaproponował aby pojechali do niego do domu bo tam ma
    tyle pieniążków. Policjant przystał na to i udali się pod dom kierowcy.
    Kierowca poszedł do domu po pieniążki a policjant czekał na dole w
    samochodzie. Kierowca po wejściu do mieszkania zadzwonił na komisariat aby
    powiadomić o tym że policjant chce przyjąć łapówkę, powiedziano mu żeby
    zszedł i wręczył łapówkę a oni wyślą tam cywilny patrol. Tak też się stało
    zaraz po wręczeniu łapówki podjechał cywilny patrol i dzięki temu mamy
    jednego nieuczciwego policjanta mniej. Nie znam dokładnie szczegółów ale
    wiem że ów policjant już nie pracuje, co się stało z kierowcą nie wiem.

    pozdrawiam Przemek