  • Data: 2002-08-21 22:50:05
    Temat: Re: Proszę
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Astec SA" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3D63DD40.3DD97958@astec.pl...

    > Czy masz jakieś wątpliwości co do tego, że telekomy zarabiają na
    > cudzej twórczości i nic z tego nie wypłacają twórcom?
    > No chyba, że powiesz mi, że bez stron www, serwisów, baz danych,
    > muzyki, filmów, animacji itp. itd. ludzie też by się pchali drzwiami
    > i oknami do internetu?

    O rany, co za stek absurdow !!! ROTFL !!!

    To co opisujesz to zaleznosc dwustronna. Czy myslisz, ze ktos odwiedzalby
    serwisy naszpikowane reklamami, sklepy internetowe, korzystal z informacji
    reklamowych i bankowych uslug internetowych gdyby nie swobodny (choc
    i tak wciaz drogi) dostep do internetu ???
    Serwisy sa tworzone dobrowolnie, zasady sa znane. Nikt nikogo ni zmusza
    do umieszczania swoich dziel w internecie.

    A kto zaplacilby za takie glupie pomysly jak twoj ? Internauci.
    I o to ci chyba chodzi.

    GreG