  • Data: 2003-09-28 15:51:14
    Temat: Re: Problem z tymczasowym zameldowaniem.
    Od: "poilkj" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bede szczerze zdziwiona jesli uda Ci sie zameldowac, bez wiedzy
    wlasciciela,
    > majac tylko umowe najmu...

    Byłbym szczerze zdziwiony, gdyby mu się nie udało.
    Oznacza to, że panie w biurze meldunkowym są nieświeże z przepisów
    Po anulowaniu przez SN jednego z artykułów w kwietniu 2001 zameldowanie
    sprowadziło się do oświadczenia o miejscu pobytu.
    Ja się w ten sposób meldowałem i bez umowy najmu.
    Napisałem oświadczenie, że posiadam tytuł prawny do lokalu i oświadczam, że
    znam odpowiedzialność z tytułu składania nieprawdziwych oświadczeń i po
    ostrej wymianie zdań z panią w biurze meldunkowym zostałem zameldowany.
    Zresztą w ten sam sposób zameldowanych zostało 120 osób, bo sprawa dotyczyła
    nowego bloku jeszcze bez aktów notarialnych. Tylko to było 1.5 roku temu i
    sprawa była świeża.
    Nie sądzę, aby jakakolwiek babka w urzędzie meldunkowym odważyła się odmówić
    zameldowania tym bardziej jak się przychodzi z umową najmu w ręce.
    Bardzo pomaga poproszenie o uzasadnienie odmowy i to najlepiej na piśmie i
    rozmowa z kierowniczką.
    Posuzkajcie moich postów z przed jakiegoś czasu, jest tam nawet wzór
    oświadczenia.