  • Data: 2004-12-07 10:25:45
    Temat: Re: Problem z...tesciami
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kaktusior pisze:

    > Witam.
    >
    > Moze to glupie, ale mam od pewnego czasu problem z tesciami, dokladniej
    > mowiac z tesciem, ktoremu najwyrazniej zaczyna odbijac na starosc.

    Zalozmy, ze rzeczywiscie to ty masz problem z tesciami a nie tesciowie z
    toba. Zwroc uwage, ze i tobie moze siekiedys cos takiego przytrafic,
    ze sie zestarzejesz a wtedy kto wie, moze Ci twoj ziec "buzie obije",
    gdy sie z opowiesci rodzinnych dowie sie jak sie takie sprawy zalatwia..

    > Dlugo by pisac, ale oliwy do ognia dolal wczoraj tekstem, ze skoro
    > mieszkamy w jednym domu (dom 2pietrowy, tesc na parterze), to powinnismy
    > sie dostosowac

    Ma starszy Pan racje, powinno sie dostosowac....

    > (tzn.domownicy z pietra) i w zwiazku z tym po 22giej
    > wylacza piecyk gazowy, ktory ogrzewa wode na caly budynek.

    A to juz przegina... ale postaraj sie go zrozumiec.

    > Wczoraj do tego wylaczyl wode w czasie gdy sie golilem a potem
    > chcialem wziac prysznic. Wedle jego opinii za pozno sie kapalem i za
    > dlugo sie golilem uzywajac wode.
    > Zona musiala mnie trzymac, zebym go nie poobijal...dzis powiedzialem,
    > ze nastepnym razem mnie 'dziadyga' popamieta a zywot mu skutecznie
    > zniesmacze.
    Jescze przynajmniej dwa razy przemysl to, zanim skrzywdzisz dziadka..

    > Zanim jednak sie wezme za ostra amunicje, zastanawia mnie, czy
    > jest jakis przepis, jakis kodeks, pod ktory moznaby podciagnac zachowanie
    > schiziora z parteru? terroryzm?...bo przeciez z jakiej racji ktos ma mi
    > bez mojej zgody wylaczac gaz, czy wode, skoro za nia tez place?

    Napewno istnieje przepis, na mocy ktorego mozesz trafic do wiezienia gdy
    pobijesz starszego Pana i zona slusznie zrobila, ze ciepowstrzymala -
    podziekuj jej.

    > ...Czy tylko sila piesci czy bejzbola da sie to zalatwic? Bo korci mnie
    > aby nastepnym razem wezwac policje....tylko czy jest podstawa prawna?

    "od....piiii..alo ci "?

    > PS. Dom jest na zone, o ile ma to znaczenie.

    Ma i to duze..

    ja sie kobieta wq...piii to cie z domy wy .......

    Zastanow sie .. jak to sie stalo, ze dom jest "na zone" ?

    CZy przypadkim Starszy Pan nie DAROWAL JEJ dorobku swojego zycia ?

    I jak myslisz ? po to by terez jej po..piii.. maz go pobil ?

    Gdyby to mnie sie przytrafilo, i corka nie wyrzucilaby zboczenca,
    to slowo honoru, wystapil bym do sadu
    o uniewaznienie darowizny ze wzgledu an razaca niewdziecznosc
    obdarowanego i oboje pod most wyrzucil..

    Wiec ochlon .. przemysl sprawe i sprobuj ulozyc sobie PO MESKU,
    a nie po szczeniacku swoje domowe sprawy. Zastanow sie kto palci za gaz i
    wode, zastanow sie co zrobic, by nie bylo konfliktow,
    a nie mysl jak gowniarz..

    Pozdrowienia

    Boguslaw