    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z odebraniem od banku spadku
    Date: Thu, 03 Mar 2011 21:41:34 +0100

    "Michal" <f...@h...com.pl> writes:

    > Jak nie masz, jak masz? Podatek dochodowy płacisz (w pewnym
    > uproszczeniu) po wystawieniu faktury. Zapłata za tę fakturę nikogo, a
    > zwłaszcza US nic nie obchodzi.

    Co ty mi o jakichś fakturach? Słyszałeś, żeby pracodawca powiedział:
    "wypłacimy panu pensję brutto, kiedy pokaże pan żaświadczenie o
    uiszczeniu podatku dochodowego"? Nawet jeśli podatnik jest zobowiązany
    do wpłacania zaliczek na podatek osobiście, to też nie musi tego robić
    ZANIM dostanie swój przychód.

    MJ