eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem reklamacjiRe: Problem reklamacji - (przekornie)
  • Data: 2004-12-20 10:23:57
    Temat: Re: Problem reklamacji - (przekornie)
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "S. Sienkiewicz" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cq4h0u$m71$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam grupowiczow,
    >
    > Nie wiem czy tu te pytanie ale sprobuje
    > Dziewczyna kupila buty, jak to z kobietami bywa rozmyslila sie i juz sie
    jej
    > nie podobaja.
    > Czy moze je zwrocic?

    Tak, o ile umowa lub wzorzec umowny to przewiduje. Często w sklepach można
    towar zwrócić w ciągu iluśtam dni np. Leroy Merlin - 30dni, Saturn - 7 dni,
    Royal Collection - ileśtam itd.
    Jeśli taki sklep stosuje taką praktykę poprzez wzorzec umowny (np. wisi na
    ścianie w sklepie napis, że można zwrócić), ew. jest to postanowienie umowy
    (sprzedawca zapewnił kupującego, że ten buty może oddać w ciągu X dni etc),
    to musi buty przyjąć, gdyż prawo do odstąpienia od umowy jest integralną
    częścią stosunku umownego.


    lub


    Tak, o ile jest tak zwyczajowo (lokalnie) przyjęte - ciężko o taką sytuację,
    lecz może się zdarzyć, że zwyczajowo w danym centrum handlowym jest taki
    zwyczaj i obowiązuje on wszystkie sklepy w danym centrum handlowym.

    p.
    W,



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1