    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Próba wyłudzenia?
    Date: Thu, 18 Aug 2022 13:14:05 +0200

    > A niedopłata to zadłużenie?
    > Dla ułatwienia - jak najbardziej.

    Czyli jeśli ktoś wystawił fakturę za przyszłe świadczenia i przyszłym
    terminem płatności, to przed tym terminem staję się dłużnikiem?
    Można mnie już ścigać za niezapłaconą w przyszłości fakturę?
    No to nawet można mnie pozbawić zdolności kredytowej, czy tak?

    > Po upływie terminu płatności zmienia się w "zadłużenie przeterminowane" (i już np.
    można

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: