    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo spadkowe- pomocy
    Date: Mon, 06 Feb 2006 18:53:22 +0100

    kam napisał(a):

    > Jeśli jesteście zgodni, to zostaniesz spadkobiercą, poczekacie 3
    > tygodnie na uprawomocnienie się postanowienia sądu i możecie sprzedać
    > wspólnie... Albo możesz najpierw darować swoją część ojcu, tylko po co?

    Właśnie. Ja też nie rozumiem, po co na siłę próbujesz najpierw
    doprowadzić do tego, żeby jedynym właścicielem był ojciec?
    Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyście sprzedali to mieszkanie wspólnie.
    Po prostu oboje będziecie się musieli podpisać pod aktem notarialnym.
    Nie sądzę, żeby to był większy problem niż odrzucanie spadku.

    --
    Marta
    m...@N...pl