  • Data: 2002-01-25 14:30:05
    Temat: Re: Prawo KARNE - pytanie
    Od: fox <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1...@n...onet.pl>, t...@p...onet.pl
    says...

    > Chyba jesteś w stanie zauważyć różnicę między wyjściem z agresywnym gościem na
    > zewnątrz knajpy "na solo", żeby mu "rozwalić ryj" i złamać nos a obroną
    > człowieka z pistoletem przy skroni.
    > pozdrawiam
    > thewind

    skoro tego chcial... ;)
    tak wlasciwie, skoro "wrogowie" uzywaja niecywilizowanych srodkow
    przekazu wyznawanych przez siebie wartosci, wydaje mi sie, ze stosowne
    byloby wprowadzenia w tej materii rownouprawnienia. w koncu nie zawsze
    mozna czekac 3 minuty na policje. ;>

    --
    == f...@i...pl == the truth is this: no one knows ==