    From: "Czapla" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prąd - monopol - do kiedy?
    Date: 16 Feb 2006 13:09:33 +0100

    > Podziękuj Konradowi Mazowieckiemu ;)
    > O co chodzi z tymi Krzyżakami, bo ja też nie załapałem?
    > pozdrawiam

    Chodzi o to, że przedstawiciele pewnego narodu, którego nazwy nawet nie mogę
    wymienić, wykupili pewną firmę od której muszę kupować prąd. Nie chcę kupować
    prądu od tej firmy, nie podoba mi się zarówno ich obsługa jak i "oferta",
    będąca w zasadzie dyktatem. Mam też działkę na drugim końcu Polski, gdzie prąd
    dostarcza zupełnie kto inny, dlatego mogę sobie porównać funkcjonowanie obydwu
    firm. Cóż w tym dziwnego, że chciałbym wiedzieć, kiedy zniosą monopol?
    Słowa Krzyżacy użyłem, gdyż Hakatowcy (ew. inne) byłoby zbyt dosadne. Awersję
    do tego narodu mam niejako dziedziczną, gdyż moja mamusia w młodości
    podróżowała dużo po tym kraju, zatrzymując się w różnych kurortach i
    miejscowościach wypoczynkowych, takich jak Oranienburg, Mauthausen i
    Ravensbruck.

    Pozdrawiam

    Czapla