  • Data: 2012-11-02 15:28:25
    Temat: Re: Praca za seks
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości

    > Budowanie takich byłbym dopiero przykładem seksizmu - ja się z kobietą kąpał
    > nie będę ;-)

    No właśnie o to chodzi, że żeby bylo równouprawnienie, to albo kobiety kąpią się
    razem z facetami, albo mają własne łaźnie. A łaźni osobnych nie ma. A ja od
    dawna jestem za równouprawnieniem. Baby powinny zaiwaniać na przodkach razem z
    facetami. Było by po równo. I później mycie pleców było by ciekawsze ;)