    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca
    Date: Sat, 8 Jan 2005 01:27:15 +0100

    W wiadomości news:crn2h7$lj8$1@nemesis.news.tpi.pl Basiatko <B...@o...pl>
    pisze:

    > mam pytanie. Firma po raz piaty(!) podpisala ze mna umowe na czas
    > okreslony. Czy jest to zgodne z przepisami? Jesli nie, to jak mogli
    > obejsc prawo, aby tak ze mna postapic?
    Chodzi Ci zapewne o to, że 3-cia umowa okresowa z tym samym pracodawcą jest
    na czas nieokreślony.
    To jest tak, że jako pierwszą liczy się umowę zawartą po 30.04.2004 lub
    umowę wskazującą na termin nawiązania stosunku pracy późniejszy niż ta data.
    O ile pamiętam (ale tu nie jestem w tej chwili pewien), między umowami nie
    może być więcej niż 30 dni przerwy.
    Trzecia umowa zawarta na powyższych warunkach jest z mocy prawa umową na
    czas nieokreślony bez względu na to, co w niej napisano.

    Jotte