  • Data: 2007-04-13 21:20:04
    Temat: Re: Pomoc dla Mireczka [OT]
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:evorfp$htc$2@news.onet.pl...

    > Nie nazywałem Ciebie, tylko to co zrobiłeś.
    >
    > Są tysiące dzieci potrzebujących pomocy, będziesz tu do każdego
    > zamieszczał post ?

    A jakby to bylo twoje dziecko?

    Mial potrzebe - zamiescil.

    Glupi bedzie flejmowal (mimo OT w temacie).

    Madry poczeka na zaistnienie konta fundacji Dymnej i wtedy oceni czy chce
    pomoc "w tym" czy w innym temacie. A w najlepszym przypadku nie bedzie
    rozwijal watku, ktory - z zalozenia - nie byl do rozwijania.

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/