  • Data: 2003-02-21 12:57:23
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sall" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b353t5$63i$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Odmawiając zapłacenia mandatu byłem wzywany 8!!! razy do sądu i
    > "przegrywając" również odwołanie (został tylko Rzecznik P. O.).

    Czy dlatego że policjant nie pokazał Ci świadectwa legalizacji radaru
    spodziewałeś się uniewinnienia???
    Najprawdopodobnie " w międzyczasie" policja dostarczyła sądowi ową
    legalizację.
    Dla sądu istotne było wykroczenie które popełniłeś i za które zostałeś
    ukarany.Gdyby zatrzymujący policjant nie miał legitymacji albo pistoletu nie
    miałoby to również związku z Twoim wykroczeniem (jak również zarost na
    twarzy czy brudny radiowóz).

    Pozdr
    Leszek